حضور وزارت صنعت معدن و تجارت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

عصر نمایشگاه:وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضوری پررنگ دارد.

حضور وزارت صنعت معدن و تجارت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از شاتا، مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضوری پررنگ دارد.

     فرزاد اسماعیل زاده افزود: در سال جاری بعد از چند سال متوالی که بخش دولتی بصورت پراکنده  در الکامپ حضور داشته ، امسال سالنی اختصاصی باعنوان "سالن دولت الکترونیک"، در نظر گرفته شده و در جهت همراهی بیشتر بخش دولتی و بخش خصوصی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بصورت فعال و با جدیت در این سالن حاضر خواهد شد و به معرفی و ارائه طرح های در جریان دولت الکترونیک و همچنین ارائه خدمات بر خط به بازدیدکنندگان خواهد پرداخت.

    وی تصریح کرد: در این خصوص کلیه اقدامات انجام گرفته در ستاد وزارتخانه و سازمانهای تابعه درخصوص توسعه دولت الکترونیکی ارائه خواهد شد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( گواهی امضای الکترونیکی ، نماد اعتماد الکترونیکی، سامانه جامع نظارت بر تجارت، سامانه تدارکات و ثبت نام از تامین کنندگان، سامانه رهگیری و شناسه کالا )، مرکز اصناف ( سامانه های اتاق اصناف ، استعلام نمایندگی شرکتهای خارجی و غیره ) ، مگفا ( سامانه یادگیری الکترونیکی، پیامک و خدمات مشاوره ای فناوری اطلاعات ) ، شرکت شهرک های صنعتی ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک ، سامانه کاداستر معادن کشور و سامانه های ستادی نظیر سامانه صدور پروانه های بهره برداری از جمله مواردی است که ضمن معرفی خدمات قابل ارائه به ارائه خدمات برخط نیز خواهند پرداخت.

    وی یادآور شد: حضور مستقل بخشهای دولتی در سالن دولت الکترونیک به مساحت 2500 مترمربع و ارائه خدمات حضوری این دستگاهها در محل نمایشگاه از نکات متفاوت این نمایشگاه نسبت به گذشته است که نشان از همراهی بخش دولتی و بخش خصوصی در جهت توسعه فناوری اطلاعات دارد.

    وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال ، نمایشگاه هفته پژوهش نیز بر گزار میگردد که در همین رابطه تعدادی از شرکتهای نرم افزاری دارنده پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت در این نمایشگاه حضور دارند. این شرکتها به ارائه محصولات نرم افزاری خود که بر پایه تحقیق و توسعه و نوآوری های جدید استوار است خواهند پرداخت.

    گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 23 تا 26 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و سالن 41 به دولت الکترونیک اختصاص یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت