نمایشگاه گروهی نقاشی ؛

نمایشگاه نقاشی "رنگ فرم فضا" در نگارخانه ابن سینا

عصر نمایشگاه- نگارخانه ابن سینا نمایشگاه گروهی نقاشی روی آینه با عنوان " نگاهی نو" آثار الهام چمن آرا، مژگان حقی و سیده مریم مهران و نمایشگاه نقاشی "رنگ فرم فضا" نرگس خدامی را به نمایش می گذارد.

نمایشگاه نقاشی "رنگ فرم فضا" در نگارخانه ابن سینا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسکانیوز، نگارخانه ابن سینا نمایشگاه گروهی نقاشی روی آینه با عنوان " نگاهی نو" آثار الهام چمن آرا، مژگان حقی و سیده مریم مهران را از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته به نمایش می گذارد. نمایشگاه نقاشی روی آینه با تعداد 35 اثر در ابعاد متفاوت و با سبک های مدرن و دکوراتیو در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ابن سینا در معرض دید تماشاگران قرار میگیرد.

    همچنین نمایشگاه نقاشی "رنگ فرم فضا" نرگس خدامی از روز شنبه 18 اردیبهشت به مدت یک هفته در کالری شماره یک فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

    نرگس خادمی دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشکده صدا و سیما می باشد . دریافت لوح تقدیر در جشنواره فارغ التحصیلان صدا و سیما، برنده جایزه تشویقی و دریافت مدال برنز از مسابقات تصویرگری نوما-ژاپن در سال 2005 و همچنین دریافت لوح تقدیر از مرکز هنرهای تجسمی برای اخذ تصویرگران آسیا و عضو برگزیده نمایشگاه هنرمعنوی و ... در کارنامه هنری او به چشم می خورد.

    از نظر خادمی، رنگ عنصر بسیار پیچیده است که نمی توان جهت متعادل کردن آن قانون مطلقی را برایش تعریف کرد. بنابراین یک اثر هنری حاصل از بازی بین نقاشی و رنگ است. اثر هنری که بر اساس نظم و تعادل خلق شود چه فی البداهه و غریضی بوسیله ناخودآگاه و چه با اصول از پیش تعیین شده آگاهانه در همه افرادی که دارای روح و روان ناب و دست نخورده و یا باز یافته شده هستند ایجاد لذت می کند. خواه کاملا ناتورالیستی و یا کاملا اکسپرسیو و یا ... و آگاهی از چگونگی ایجاد نظم و تعامل" خلاقیت" ایجاد می کند و فی البداهگی زیبایی را می آفریند.

    در این نمایشگاه حدود 50 اثر از این هنرمند که حاصل 30 سال فعالیت هنری ایشان می باشد در ابعاد گونا گون به معرض دید علاقمندان قرار داده است.

    شهروندان و علاقمندان به هنر نقاشی می تواننند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت