مدیر امور نمایشگاه‌های مرکز نمایشگاهی کیش خبرداد:

عدم نیاز به روادید برای مشارکت کنندگان خارجی

عصر نمایشگاه- مدیر امور همایش‌ها و نمایشگاه‌های مرکز نمایشگاهی بین‌المللی کیش معتقد است موقعیت کیش نقش مهمی در رونق رویدادهای نمایشگاهی این جزیره داشته است.

عدم نیاز به روادید برای مشارکت کنندگان خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, آیت صفایی، مدیر امور همایش‌ها و نمایشگاه‌های مرکز نمایشگاهی بین‌المللی کیش از وضعیت این مرکز نمایشگاهی سخن گفت: از سال 1381 تاکنون نمایشگاه بین‌المللی کیش به‌طور تخصصی کار خود را آغاز کرده و سالانه به‌طور متوسط میزبان 15رویداد تخصصی ملی و بین‌المللی است.

    صفایی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه نمایشگاهی، افزود: این مرکز نمایشگاهی دارای سالن مسقفی به مساحت 21هزار مترمربع است. ویژگی بارز مرکز نمایشگاهی بین‌المللی کیش آن است که ساختمان این مرکز به‌هم پیوسته است و با در‌های آکاردئونی از هم جدا می‌شود.

    همچنین این مرکز به سامانه فیبر نوری، دوربین مداربسته، تاسیسات خنک‌کننده، آب، برق و هر آنچه یک مرکز نمایشگاهی نیاز دارد، مجهز شده است. در کنار این امکانات تمام نیازهای بازدیدکنندگان از جمله پارکینگ، کافی‌شاپ، کافی‌نت و تمام امکانات خدماتی و رفاهی لازم در طراحی این مرکز نمایشگاهی مد نظر قرار گرفته شده است.

    صفایی ویژگی جغرافیایی مرکز نمایشگاهی بین‌المللی کیش را مهم‌ترین عامل جذب مخاطب به این سایت نمایشگاهی می‌داند. وی در تشریح سخنان خود اظهار کرد: جزیره زیبای کیش نخستین منطقه آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران به شمار می‌آید و دسترسی به بندرگاه تجاری، فرودگاه، حمل‌و‌نقل شهری و امکانات رفاهی تفریحی مناسب سبب شده حضور در این جزیره برای برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان رویدادهای نمایشگاهی به صرفه تمام شود.

    علاوه بر این شرکت‌کنندگان خارجی برای ورود به جزیره کیش نیازی به روادید ندارند و مهم‌تر از آن تعرفه‌های گمرکی و بازرگانی در کیش ارزان‌تر از سایر مناطق ایران است و همین موضوع انگیزه آنها را برای حضور در این رویداد بیشتر می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت