به همت انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان برگزار می شود

نمایشگاه آثار عکاس برتر جهان در ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار عکس مهم‌ترین چهره‌های عکاسی مینی مالیسی تاریخ عکاسی جهان با حضور مجید ناگهی در کاشان برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار عکاس برتر جهان در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علی‌رضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران، گفت: این نمایشگاه از تاریخ 25 تا 30 اردیبهشت در کاشان برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: آشنایی با دیدگاه عکاسان بزرگ جهان، نوع نگاه و جایگاهشان می‌تواند نقش بسیار مهمی در پرورش دیدگاه علاقه‌مندان به عکاسی در سطوح مختلف داشته باشد. این مجموعه نمایشگاه‌ها در سال 95 توسط آژانس عکس ایران و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

    کریمی صارمی در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه در کاشان، گفت: تعداد 39 قطعه عکس از این هنرمند نامی در کاشان به نمایش درخواهد آمد؛ در روز 30 اردیبهشت نیز نشستی تخصصی پیرامون معرفی و تجلیل این هنرمند با حضور یکی از عکاسان خوب کشورمان مجید ناگهی برگزار خواهد شد.

    مدیر آژانس عکس ایران ضمن ابراز امیدواری از گسترش مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای برگزاری هر چه‌بهتر چنین رویدادهای فرهنگی، حمایت‌های این‌چنینی را در راستای اهداف مشترک همه نهادهای فرهنگی کشور دانست.

    وی در پایان در خصوص معرفی مایکل کنا گفت: وی عکاس شهیر انگلیسی است که در حوزه عکاسی سیاه‌وسفید از مناظر و طبیعت مهارت دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آثار او نوردهی بسیار طولانی تا 10 ساعت است.

    مایکل کنا یکی از مهم‌ترین چهره‌های عکاسی مینی مالیسی تاریخ عکاسی جهان است که آثارش تاکنون تأثیر بسیاری بر روی کار عکاسان بی‌شماری در جهان گذاشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت