با حضور معاون امور هنری وزارت ارشاد و سفیر آلمان ؛

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی‌های سیگمار پولک در موزه موسیقی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند نقاش آلمانی سیگمارپولک با حضور سفیر آلمان، علی مراداخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد و مجید ملانوروزی مدیر کل هنرهای تجسمی در نگارخانه شهر آوا افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی‌های سیگمار پولک در موزه موسیقی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، در این مراسم تعدادی از هنرمندان برجسته مسئولین و فرهیختگان عرصه هنرهای تجسمی و موسیقی از جمله شهرام ناظری، لوریس چکناواریان، شهداد روحانی، کیوان ساکت و... حضور داشتند.

    در ابتدای این مراسم علی مرادخانی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین پیرامون همکاری‌های  بین‌المللی فرهنگی و هنری و اهمیت آشنایی هنرمندان و محققین ایرانی از آخرین تحولات هنری دیگر کشورها مطالبی را عنوان کرد و گفت:این اولین نمایشگاه بین المللی نگارخانه شهرآوا است که با آثار نقاشی گواش سیگمار پولک Sigmar Polke برگزار می‌شود.

    علی مرادخانی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به ارتباط موزه موسیقی با دانشگاه هیلدسهایم آلمان و دسترسی به آثار اولیه ضبط شده شنیداری ایرانی داشتند.  سفیر آلمان میکائیل بارون فون اونگرن نیز ضمن اظهار خوشحالی از برگزاری این نمایشگاه و نمایش آثار اصلی نقاشی های سیگمار پولک نسبت به ادامه ی همکاری ها در چهار چوب تفاهمات جمهوری اسلامی ایران و  آلمان تاکید داشت.

    در این مراسم مجید ملا نوروزی تبادل این نوع آثار هنرهای تجسمی را برای آشنایی هنرمندان با آخرین تحولات فرهنگی و هنری دیگر کشورهای جهان ضروری دانست و مجموعه نقاشی های به نمایش گذاشته شده در نگارخانه ی شهر آوا را یکی از آثار با ارزش هنری در ارتباط با هنر مدرن دانست.

    گفتنی است ،در پایان این مراسم لیلیان شلته استاد دانشگاه اولم آلمان و نماینده ایفا توضیحاتی در مورد آثار نقاشی این هنرمند آلمانی و سبک و نوع نگرشش توضیحاتی را ارایه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت