دبیر کمیسیون دولت الکترونیکی خبر داد:

حضور ۴۰ دستگاه و انتخاب برترین خدمت الکترونیکی دولت در الکامپ۲۱

عصر نمایشگاه:دبیر کمیسیون دولت الکترونیکی و معاون سازمان فناوری اطلاعات از حضور حدود ۴۰ دستگاه دولتی در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ و ارایه آخرین دستاوردهای دولت در حوزه خدمات الکترونیکی خبر داد و گفت: برترین خدمت الکترونیکی دولت در جریان برپایی این نمایشگاه انتخاب می شود.

حضور ۴۰ دستگاه و انتخاب برترین خدمت الکترونیکی دولت در الکامپ۲۱
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، رضا باقری اصل افزود: در الکامپ امسال قرار است با کمک مردم و کارشناسان، برترین خدمات الکترونیکی دولت که در این نمایشگاه عرضه شده اند، انتخاب و معرفی شوند.
    وی گفت: علاوه بر این، کمیسیون دولت الکترونیکی نیز ارزیابی میدانی در این خصوص انجام می دهد و با درنظرگرفتن شاخص هایی، در نهایت خدمت برتر الکترونیکی دولت انتخاب می شود و اسامی برترین ها در مراسم اختتامیه این نمایشگاه اعلام خواهد شد.
    باقری اصل یادآور شد: حضور دولت الکترونیکی در سنوات قبل الکامپ به ویژه در نمایشگاه سال گذشته کمرنگ شده بود اما تلاش کردیم که امسال با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، دستاوردهای الکترونیکی دولت به خوبی نمایش داده شود.
    دبیر کمیسیون دولت الکترونیکی ادامه داد: به دلیل کمبود فضای اختصاص داده شده از سوی نمایشگاه به الکامپ با محدودیت هایی روبرو بودیم اما امیدواریم نمایشگاه در سال آینده با حضور و مشارکت بیشتر بخش خصوصی، کارآفرینان و نوآوران حوزه IT، در ابعاد بزرگتری برگزار شود.
    بخش دولت الکترونیکی در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران و در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع برپا می شود.
    نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذرماه به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.
    این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و رایانه کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها برگزار می شود.
    شرکت های فعال در حوزه فناوری های نوین با ارایه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه و هم افزایی با یکدیگر، روند توسعه دولت الکترونیک را شتاب می دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت