رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران

عصر نمایشگاه- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با جشن‌های شعبانیه از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در آستانه آغاز به کار سومین دهه فعالیت این سازمان و با هدف عرضه و معرفی دستاورد‌ها و تولیدات، معرفی توانمندی‌های فرهنگی و هنری و ایجاد امکان همکاری بیشتر با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها و نیز شناسایی نخبگان و استعداد‌ها و برنامه‌های شاخص و خلاق برای آینده سازمان اولین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری در معرض دید عموم قرار می گیرد.

    رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه یک هزار نمونه از تولیدات و محصولات که در سال‌های اخیر توسط کار‌شناسان و متخصصان این سازمان تولید شده، به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: همچنین بیش از 30 تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر امضا و از بیش از 30 دستاورد سازمان نیز رونمایی می‌شود.

    صلاحی با تاکید بر حضور تمامی بخش‌های سازمان اعم از مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق 22گانه، فرهنگسرا‌ها، موسسات و مراکز آموزشی گفت: هر منطقه از سازمان با نمایش هویت اصلی خود و معرفی یکی از برنامه‌های شاخص که در چندسال اخیر برگزار کرده وارد نمایشگاه می شود.

    وی تصریح کرد: ستاد برگزاری این نمایشگاه از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته با 9 کمیته اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده است ودر این مدت با برگزاری بالغ بر 320 ساعت جلسه در مناطق و 100 ساعت جلسه در ستاد هماهنگی‌های لازم با نهادهای فرهنگی هنری و آموزشی مانند سازمان آموزش و پرورش، وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری، شورایاری محلات تهران، ورزشکاران و هنرمندان، حوزه‌های علمیه، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و شهری، موسسات مردم نهاد غیر دولتی فراهم شده است .

    همچنین  حضور رایزنان فرهنگی سایر کشور‌ها، مسئولان و شهرداران کلان شهر‌ها و سایر استان‌ها و عموم نخبگان، علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر شهر تهران نیز صورت پذیرفته است.

    صلاحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های زنده، برپایی کارگاه‌ها، نمایشگاه‌های هنری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی در طول برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: تمام علاقه‌مندان از مناطق مختلف شهر تهران با مراجعه به فرهنگسرا‌ها و ثبت‌نام در تور «فرهنگ گردی شهر تهران» می‌توانند از نمایشگاه بازدید به عمل آورده و در برنامه‌های شاد و مفرح همچون جشنواره گلاب‌گیری که همه روزه در زمان برگزاری نمایشگاه  برگزار می‌شود شرکت کنند.

    وی گفت: اولین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از ساعت 10 صبح روز 27 اردیبهشت ماه با حضور مسئولان افتتاح می‌شود و همزمان با روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر (روز مقاومت، ایثار و پیروزی) به کار خود پایان می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت