با حضور برخی مقامات ارشد اجرایی کشور و وزرا برگزار می شود

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ریلی در تهران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ریلی در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته هفته آینده با حضور برخی مقامات ارشد اجرایی کشور و وزرا و همچنین مشارکت و حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

    گفتنی است ،در کنار شرکت‌های بزرگ داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه، غول‌های صنعت ریلی جهان از جمله زیمنس آلمان، آلستوم فرانسه، استادلرسوئیس، بمباردیر و بوخومر آلمان نیز حضور دارند و تولیدات خود را ارائه و با همتایان خود به انتقال دانش و تکنولوژی می پردازند.

    همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش بین المللی(ریل-نفت-بندر) و کنفرانس قطارهای پرسرعت ژاپن نیز برگزار می شود. در این همایش بیش از 800 نفر از مدیران برجسته ریلی، نفتی و بندری ایران و دیگر نقاط جهان حضور دارند.

    آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، چین، فلاند، بنگلادش، بلژیک، جمهوری چک، روسیه، اوکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان و سوئد کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت‌های داخلی، نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارئه می کنند.

    تعداد شرکت‌های خارجی مشارکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش یافته، شرکت‌های داخلی هم امسال با رشدی 200 درصدی در نمایشگاه حضور یافته اند. این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 20 هزار متر مربع و در سالن‌های 8-9-10-11-12-13-14-15 - سری 25  و همچنین فضای باز نمایشگاهی برگزار می‌شود و در آن بیش از 350 شرکت داخلی و 100 شرکت خارجی حضور دارند.

    حضور و بازدید چند هیات تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری هشت کارگاه  و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و همایش جانبی آن با حضور و سخنرانی رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتحادیه جهانی راه آهن، مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ها بین المللی ایران برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت