در محل نمایشگاه های بین المللی فارس ؛

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی با حضور نمایندگان ۳۵ شرکت خارجی و ۲۰۷ شرکت ایرانی در محل نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت.

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و شمار دیگری از مدیران استان در آیین گشایش این نمایشگاه بین المللی حضور داشتند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در حاشیه این آیین گفت: در نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی که تا 24 اردیبهشت ادامه دادرد، 35 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، ترکیه و چین حضور دارند.

    محمد مهدی قاسمی این نمایشگاه را اولین رویداد درحوزه دامپروری کشور با این حجم حضورنمایندگان شرکت‌های مطرح خارجی بعداز برجام دانست و اظهار کرد: علاوه بر شرکت‌های خارجی، 207 شرکت ایرانی که بیشتر آن‌ها از استان های تهران، فارس و اصفهان هستند نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: این سازمان در این نمایشگاه غرفه مشاوره رایگان برای بهره‌برداران برپا کرده است.

    وی ادامه داد: زمینه حضور کشاورزان و بهره‌برداران استان فارس در این نمایشگاه با کمک شرکت برگزار کننده نمایشگاه فراهم شده است و بهره برداران و علاقه مندان می توانند با انجام مشاوره رایگان در این نمایشگاه با شرکت های داخلی و خارجی، از تکنولوژی های بروز صنعت دامپروری دنیا بهره مند شوند.

    به گفته محمدرحیم افسری مدیر اجرایی این نمایشگاه، بزرگترین خط 2 کشتارگاه مرغ و بزرگترین و مجهزترین صنعت خوراک دام در این نمایشگاه عرضه می شود.

    گفتنی است ،علاقه مندان می‌توانند برای بازدیداز دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی تا 24 اردیبهشت جاری از ساعت 15:30 تا 21:30 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت