برگزاری ششمین نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری

عصر نمایشگاه- نشست مشترک مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما و مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه برگزار شد.

برگزاری ششمین نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, در ابتدای این نشست صمیمانه سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به تشریح برنامه‌های سال 97 این مجمع از جمله برگزاری ششمین نمایشگاه ایران نوشت پرداخت و ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه ایران نوشت با حمایت‌های رسانه ملی علی‌الخصوص شبکه کودک سیما در سال حمایت از کالای ایرانی باقدرت‌تر از همیشه و با حضور تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

    حسینی درباره پیشنهادات همکاری‌ مشترک گفت: برنامه‌سازی با محوریت موضوع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی برای کودکان و نوجوانان، تولید و پخش فیلم‌های کوتاه ترویجی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های ایران نوشت در سراسر کشور از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای همکاری مشترک با شبکه کودک سیما است.

    محمد سرشار، مدیر شبکه کودک سیما نیز در این نشست با ابراز خرسندی از رشد جریان مردمی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی گفت: رسانه ملی مانند سالیان گذشته از تولید محصولات باکیفیت ایرانی علی‌الخصوص محصولات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان حمایت خواهد کرد.

    مدیر شبکه کودک سیما در ادامه با اشاره به استقبال مخاطبان از برخی نمونه‌های موفق نماهنگ‌های تولید شده با موضوع حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: نمایش چرخه تولید محصولات مانند نوشت‌افزار برای مخاطب کودک و نوجوان جذاب است و می‌توان با همراه کردن مخاطب در طول مسیر تولید محصولات فرهنگی آنها را به خرید و استفاده از این محصولات ترغیب کرد.

    سرشار در پایان تأکید کرد: شبکه کودک با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود از جریان مردمی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی حمایت خواهد کرد.

    مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال 92 به عنوان یک تشکل مردمی فعالیت خود را آغاز کرده که در 5 سال گذشته به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان نقش ایفا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت