مدیرعامل نمایشگاه کرمان:

چهره‌های جهانی را به ایران بیاوریم

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق(کرمان) معتقد است در روز جهانی صنعت نمایشگاهی می‌توان با دعوت از چهره‌های بین المللی این حوزه به گسترش روابط بین المللی و توسعه صنعت نمایشگاهی کمک کرد.

چهره‌های جهانی را به ایران بیاوریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش امید فدایی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان به اهمیت روز جهانی صنعت نمایشگاهی پرداخت و گفت: روز جهانی صنعت نمایشگاه در مجموع روز مهمی برای فعالان این عرصه به شمار می‌آید اما اهمیت این روز وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینیم پیشنهاد برگزاری آن ازسوی یک ایرانی است.

    وی در ادامه سخنان خود به تاریخچه این روز اشاره کرد و افزود: روز جهانی نمایشگاه‌ها برای نخستین‌بار با پیشنهاد آقای شاهرخ مدرس که یکی از کارشناسان و صاحب‌نظران برجسته نمایشگاهی در ایران و جهان است، مطرح شد که با همکاری مدیران ارشد نمایشگاهی درنهایت به نتیجه رسید. این اتفاق بدون شک یک افتخار برای کشور ما است. اما کاش در مدت زمان باقیمانده برنامه‌های راهبردی خوبی برای آن در نظر بگیریم.

    فدایی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات سایر کشورها برای بزرگداشت این روز نگاهی انداخت و اظهار کرد: امروز کشورهای دیگر بیشتر از ما برای گرامیداشت این صنعت و ارزش‌گذاری برای چنین روزی پیشقدم هستند. برای مثال دیده شده برخی سایت‌های نمایشگاهی در کشورهای گوناگون با طراحی لوگو و نمادهای گوناگون سعی در نهادینه کردن این روز جهانی در مناطق زیرپوشش خودشان دارند. در هر صورت فکر می‌کنم این روز را باید در کانون توجه خود قرار دهیم چراکه این پیشنهاد ارزنده از طرف تمام کشورها پذیرفته شده و به‌طور قطع در مسیر جهانی شدن و جهانی ماندن به ما کمک خواهد کرد. در این زمینه انجمن‌های ما باید خیلی بیشتر و پیگیرانه‌تر از دولتی‌ها عمل کنند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان در ادامه راهکارهایی هم برای استفاده درست از این روز پیشنهاد داد و گفت: اگر با توجه به توانمندی‌های بومی دست به برنامه‌ریزی بلندمدت بزنیم می‌توانیم بهتر از روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهره‌برداری کنیم. معرفی توانمندی‌ها و نقاط قوت، بیان دغدغه‌های موجود و از همه مهم‌تر دعوت از مهمانان بین‌المللی و چهره‌های جهانی صنعت نمایشگاهی برای حضور در برنامه‌های روز جهانی صنعت نمایشگاهی می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری این روز برای جامعه نمایشگاهی ایران شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت