برگزاری نمایشگاه فولاد، معادن، متالورژی و ریخته‌گری در تبریز

عصر نمایشگاه- پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متافوند تبریز با حضور و مشارکت حداکثری کارخانجات فولادسازی، واحدهای بزرگ ریخته‌گری و صنایع متالورژی استان و سرار کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه فولاد، معادن، متالورژی و ریخته‌گری در تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فلزات آنلاین, مدیر برگزاری نمایشگاه فولاد، معادن، متالورژی و ریخته گری تبریز بیان کرد آذربایجان قطب خصوصی فولادسازی کشور است و در این دوره شاهد اقتدار و نمایش توانمندی ها و دستاوردهای بخش خصوصی خواهیم بود.

    سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، شرکت ملی صنایع مس ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان فولاد آذربایجان شرقی و خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

    گروه ‌های کالایی حاضر در نمایشگاه شامل معدن و صنایع معدنی ، آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، نسوزها و سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی می باشد .

    با توجه به فعالیت های انجام گرفته توسط بخش خصوصی و دولتی و سرمایه گذاری های کلان و برنامه های مدون شده جهت توسعه این صنایع در استان و ایجاد فرصت های جدید و بسترهای لازم جهت تبادل اطلاعات و شناسائی بازار و آشنایی هرچه بیشتر تولیدکنندگان و تامین کنندگان، مدیران، مهندسین،بازرگانان و واحدهای علمی و تحقیقاتی و پژوهشی شاهد برگزاری نمایشگاهی باشکوه مطابق با استانداردهای لازم خواهیم بود.

    نمایشگاه بین المللی متافوند تبریز همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبریز همگام با رویداد بزرگ فرهنگی تبریز 2018 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز (سالن های امیر کبیر، پروین اعتصامی ، استاد شهریار) در فضائی به مساحت 25000هزار متر مربع و با حمایت 35 سازمان ، تشکل ، انجمن و اتحادیه در شاخه های مرتبط و با حضور بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی از  26الی 29 تیرماه1397 برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت