مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان خبر داد:

میزبانی از ۴۳ رویداد در نصف جهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: تاکنون ۴۳ عنوان نمایشگاهی از جمله رویدادهای اقتصادی و غیر اقتصادی را برای برگزاری طی سال ۹۷ در اصفهان پیش‌بینی کرده‌ایم.

میزبانی از ۴۳ رویداد در نصف جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به وضعیت رویدادهای اصفهان در امسال گفت: تاکنون 43 عنوان نمایشگاهی برای برگزاری طی سال 97 در اصفهان پیش‌بینی کرده‌ایم.

    وی در ادامه سخنان خود با نگاهی به این رویدادها افزود: چند عنوان از این نمایشگاه‌ها برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شوند که در این میان می‌توان به نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل پاک (خودرو موتور سیکلت و انواع پاکروها)، نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل بار و مسافر درون شهری، نخستین نماشگاه صنایع خلاق، نخستین نمایشگاه تخصصی بهینه‌سازی مصرف سوخت در ساختمان و نخستین نمایشگاه کالای ایرانی اشاره کرد.

    یارمحمدیان همچنین به رویدادهای غیر اقتصادی نمایشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: در فهرست نمایشگاهی امسال اصفهان، رویدادهای غیراقتصادی را هم پیش‌بینی کرده‌ایم. پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، سومین نمایشگاه ملزومات، تشریفات و تسهیلات ازدواج، دهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان، ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و نمایشگاه کتاب استان از جمله این رویدادهای غیراقتصادی هستند که با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شوند.

    وی در پایان سخنان خود گفت: پس در اینجا مشخص می‌شود که رویکرد نمایشگاه اصفهان از رویکرد صرف اقتصادی به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی در کنار رویکرد اقتصادی تغییر کرده است. این موضوع زمانی ملموس‌تر می‌شود که بدانیم نمایشگاه اصفهان در کنار برگزاری هر یک از عنوان‌های نمایشگاهی خود، برنامه‌های جانبی را نیز پیش‌بینی کرده است. در حاشیه برخی نمایشگاه‌ها، مسابقه عکس برگزار می‌کنیم و در حاشیه برخی دیگر از نمایشگاه‌ها، همایش‌های علمی و آموزشی مورد نیاز مردم و فعالان آن بخش را پیش‌بینی کرده‌ایم. به جرئت می‌توان گفت هیچ نمایشگاهی در اصفهان وجود ندارد که حداقل دو برنامه جانبی را در کنار خود نداشته باشد. با استفاده از این برنامه‌های جانبی تلاش کرده‌ایم جایگاه نمایشگاه‌ها را برای مردم اصفهان تثبیت کنیم. امیدواریم دستگاه‌های دیگر نیز به ما کمک کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه‌ها را به‌دست آوریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت