مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس:

فارس مقام نخست کشور را در رتبه‌بندی مجریان نمایشگاهی دارد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اعلام کرد: استان فارس در رتبه‌بندی مجریان نمایشگاهی حائز مقام نخست در کشور شده و در حوزه رتبه‌بندی غرفه‌سازان، پس از تهران به مقام دوم رسیده است.

فارس مقام نخست کشور را در رتبه‌بندی مجریان نمایشگاهی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, سیدمحمود موسوی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته 49 نمایشگاه در فارس برگزار شد که با هدف ارایه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، 93 هزار و 500 متر فضای نمایشگاهی در مدت 92روز در اختیار آنان قرار داده شد.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 108 روز نمایشگاه برگزار شود، افزود: در بخش زیرساختی نیز افزایش 12درصدی معادل 21 هزار و 500 متر فضای نمایشگاهی و برگزاری 60 عنوان نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که همه این فعالیت‌ها با توجیه اقتصادی و رعایت مقررات و همچنین همکاری بخش خصوصی و دولتی از جمله استانداری فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، اتاق اصناف و انجمن‌های صنفی صورت خواهد گرفت.
    این مقام مسئول در مورد جذب هیات‌های خارجی نیز بیان داشت: برای برگزاری 51 عنوان نمایشگاه در سال 96، در مجموع 10 هیات خارجی متشکل از 70 نفر برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فارس دعوت شدند که بازدید آنها از این مجموعه موجب رونق نمایشگاهی، شناسایی ظرفیت‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی شده است.

    ** برگزاری چهار نمایشگاه جدید در سال 97
    موسوی بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس موفق به احیای نمایشگاه قهوه و گردشگری در سال 96 شد و در سال جاری نیز بر آن است که افزون بر تداوم این 2 نمایشگاه، نمایشگاه هنر، شیلات و آبزیان، طلا و جواهر و تجهیزات فروشگاهی را نیز برای نخستین بار برگزار کند.
    وی با بیان اینکه در سال جاری دستکم یک نمایشگاه خارجی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه با هدف ارایه توانمندی ها و دستاوردهای فارس در زمینه های گوناگون در یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد شد و هم‌ اکنون برای برپایی آن 2 پاویون در نظر گرفته شده است که به محض گزینش نهایی، در این زمینه اطلاع رسانی می شود.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس همچنین با اشاره به 19خرداد روز جهانی نمایشگاه‌ها گفت: این شرکت با عضویت در انجمن نمایشگاه‌های جهان، در روز جهانی نمایشگاه‌ها در سمیناری در تهران شرکت خواهد کرد و در آن موفقیت های استان فارس در این حوزه به ‌صورت گزارش ارایه می‌شود.
    موسوی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی و صدور مجوز‌های نمایشگاهی در استان فارس برای نخستین بار در کشور، اظهار داشت: ریاست این ستاد بر عهده مدیریت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس است که براساس وظایف محول‌شده به آن، هیچ نمایشگاهی بدون مجوز این ستاد نمی تواند اقدام به برگزاری نمایشگاه کند در غیر این صورت، مطابق قوانین تدوین‌شده با آن برخورد می‌شود که این وظیفه نظارتی موفقیتی بزرگ برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به‌شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت