با حضور رییس جهاد دانشگاهی صورت گرفت:

عرضه محصولات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه نفت و گاز کاسپین

عصر نمایشگاه- بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین امروز با حضور جهاد دانشگاهی و ۱۱۰ شرکت بزرگ نفتی دنیا در باکو واقع در آذربایجان افتتاح شد.

عرضه محصولات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه نفت و گاز کاسپین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا, جهاد دانشگاهی به عنوان تنها شرکت ایرانی و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری این نهاد و با ارائه آخرین فناوری‌های حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه شرکت کرد.

    فناوری طراحی و ساخت دکل حفاری، فناوری طراحی و ساخت دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت بازو بارگیری نفت خام، طراحی و ساخت موتورهای دور متغیر vfd و ساخت مته‌های حفاری جزو محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه است.

    ماده شیمیایی تعلیق‌شکن دمولیسیفایر و پودر میکروبی پاکسازی خاک‌های آلوده به مواد هیدروکربوری از دیگر محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه است.

    معاون سفارت جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور در محل غرفه جهاد دانشگاهی با دکتر طیبی در خصوص حضور جهاد در آذربایجان و گسترش فعالیت فناورانه مذاکره کرد.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در غرفه جهاد دانشگاهی با دکتر طیبی دیدار و در خصوص گسترش فعالیت‌های جهاد در آذربایجان مذاکره کرد.

    همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت آذربایجان (SOCAR) از غرفه جهاد دانشگاهی بازدید کرد که در این بازدید دکتر جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران و دکتر طیبی نیز در غرفه حضور داشتند.

    همچنین دکتر طیبی به همراه سفیر ایران در دیدار با وزیر انرژی جمهوری آذربایجان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سازمان بسیار گسترده در کشور و دارای شعباتی در کل استان‌ها و دانشگاه‌های کشور است.

    وی با اشاره به فعالیتهای این نهاد اظهار کرد: جهاد در حوزه سلول‌های بنیادی و سل‌تراپی توانمندی‌های زیادی دارد. همچنین در حوزه مهندسی بویژه نفت و گاز تولیدکننده تجهیزات بسیار مهم از جمله دکل و مته حفاری هستیم.

    طیبی با بیان این که در حوزه دستگاه‌های آزمایشی، برق فشار قوی و برق DC نیز بسیار خوب کار شده است، افزود: این نهاد در حیطه طراحی و ساخت ماشین‌های الکتریکی و در زمینه کنترل آلودگی هوا در کارخانجات سیمان، فولاد، نفت و گاز نیز دستاوردهایی داشته است.

    رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در 15 سال اخیر علاقه بسیاری برای همکاری با کشورهای مشترک‌المنافع (CIS) داشته و در این راستا آذربایجان را برای کار در حوزه کشورهای CIS  انتخاب و در نمایشگاه باکو شرکت کردیم، تاکید کرد: آماده فروش محصولات و همکاری‌های علمی در حوزه تکنولوژی هستیم.

    طیبی با بیان این که در حوزه آموزشی بسیار قدرتمند هستیم، گفت: جهاد دانشگاهی دارای 6 دانشگاه با 33 هزار دانشجو و 44 واحد علمی کاربردی است، این نهاد دارای مراکز متعددی برای دوره‌های مهارتی است که در این زمینه نیز علاقه‌مند به همکاری هستیم.

    رییس جهاد دانشگاهی خطاب به وزیر انرژی جمهوری آذربایجان اظهار کرد: دعوت می‌کنیم در دیدار آینده از ایران از جهاد دانشگاهی نیز بازدید داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت