با حضور فعالان ریلی کشور و بزرگ‌ترین شرکت‌های این صنعت ؛

چهار روز تا برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه ریلی در ایران

عصر نمایشگاه- چهار روز تا برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی در پایتخت کشورمان باقی مانده است. نمایشگاهی که نمایندگان ترکیه، ایتالیا، آلمان، انگلیس، روسیه، چین در آن حضور دارند و ده‌ها شرکت خارجی هم در آن شرکت می‌کنند.

چهار روز تا برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه ریلی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تین‌نیوز، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته، با حضور فعالان ریلی کشور و بزرگ‌ترین شرکت‌های این صنعت از کشورهای آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه ، ایتالیا، ترکیه، چین، فلاند، بنگلادش، بلژیک، جمهوری چک، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان و سوئد برگزار می‌شود. 

    اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع ریلی ایران است.

    گفتنی است ،تاکنون بیش از 300 شرکت داخلی و100 شرکت خارجی حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده‌اند.

    بر اساس اعلام شرکت راه‌آهن، تعداد شرکت‌های خارجی مشارکت‌کننده در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته نسبت به سال گذشته 400درصد افزایش یافته و شرکت‌های داخلی هم امسال با رشدی 200درصدی در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

    همچنین در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون‌شهری، برون‌شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه‌ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت