عدم همراهی موسسات بیمه ای موجب تمدید نمایشگاه لوور در تهران شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «موزه لوور در تهران» به دلیل عدم همراهی موسسات بیمه ای برای انتقال آثار به موزه خراسان بزرگ تا ۸ مردادماه سال جاری در تهران تمدید شد.

عدم همراهی موسسات بیمه ای موجب تمدید نمایشگاه لوور در تهران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر،  قرار بود که نمایشگاه موزه لوور در تهران روز 18 خرداد ماه به موزه خراسان بزرگ در استان خراسان رضوی برای دو ماه برود. این تمدید مدت حضور آثار موزه لوور در ایران در توافقی که با رئیس موزه لوور شده بود، انجام گرفت. اما اکنون تنها چند روز مانده به پایان زمان نمایشگاه موزه لوور و اینکه مسئولان سازمان میراث فرهنگی نیز گفته بودند که زمان این نمایشگاه در تهران تمدید نخواهد شد اما امروز محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور در خبری که از سوی روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اعلام شده، بیان کرد که  قرار بود  این نمایشگاه  از  14 اسفند سال گذشته تا 18 خردادماه جاری در معرض دید علاقه مندان  در موره ملی قرار گیرد و پس از اتمام‌این مدت اثار برای نمایش در موزه خراسان بزرگ اماده شوند که به دلیل عدم همراهی موسسات بیمه ای این امر محقق  نشد.
    هر چند که در این مدت میزان استقبال از نمایشگاه موزه لوور در تهران و نمایشگاه عکس عباس کیارستمی از موزه لوور که در کنارش برپا شده، کم نبود اما معاون میراث فرهنگی گفته است که تمدید مدت زمان حضور نمایشگاه در تهران به دلیل استقبال بازدیدکنندگان است. او در ادامه بیان کرد:  در پی  استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان و فرهنگ دوستان از نمایشگاه لوور در تهران و به پاس  احترام به این رویکرد فرهنگی و با تلاش معاونت میراث فرهنگی و موزه ملی ایران قرار است این نمایشگاه تا 50 روز دیگر در موره ملی در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.
    محمد حسن طالبیان  با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی معاونت میراث فرهنگی و موزه ملی ایران و توافقات صورت گرفته  گفت: این نمایشگاه با توافق رسمی رئیس کل موزه لوور ژاک لوک مارتینز تا 30 جولای برابر با 8 مردادماه در محل موزه ملی ایران دایر خواهد بود.
    بنابراین  علاقه مندان ،  ادارات و موسسات تحقیقاتی که خواهان بازدید از این اثار بودند تا 8 مردادماه فرصت دارند ار 56 اثر تاریخی  موزه لوور " با عنوان "موزه‌ لوور در تهران " واقع در موزه ملی ایران بازدید کنند. نرخ بلیت این نمایشگاه 5 هزار تومان است که با مراجعه به سایت پشتیبان نمایشگاه می توان آن را پس از ثبت نام به صورت رایگان نیز دریافت کرد.
    این نمایشگاه در روزهای دوشنبه 14خرداد به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و چهارشنبه 21 ماه رمضان (16 خرداد) به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) تعطیل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت