گزارشی در خصوص مرکز کنوانسیون بین‌المللی جدید نیوزلند

نیوزلند جدید

عصر نمایشگاه- نیوزلند به‌دلیل جامعه نمایشگاهی منزوی که داشت تا‌کنون در رادار بین‌المللی دیده نشده بود.در طول ۳ دهه گذشته، نیوزلند خود را از موانع و بارهای مالیاتی رهانیده تا به یکی از آزادترین اقتصادها در بازار جهانی در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی تبدیل شود.

نیوزلند جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اگرچه تا‌کنون بخش عمده توجه جهانی به این کشور در سال‌های اخیر به‌دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از «ارباب حلقه‌ها» بوده اما به‌زودی انگیزه‌های تجاری‌، بازدیدکنندگان MICE را به اینجا خواهد کشاند.

    برای تازه‌کاران، در حال حاضر نیوزلند یکی از جهانی‌ترین اقتصادهاست که روابط نزدیکی با استرالیا، اتحادیه اروپا، ایالات متحده، چین، کره جنوبی، ژاپن و کانادا دارد. بخش خدمات آن، قابل توجه بوده و تقریبا دو‌سوم تولید ناخالص داخلی است.
    مرکز کنوانسیون بین‌المللی نیوزلند (NZICC) به‌عنوان مکان نمایشگاهی جدید و جذاب از جمله خبرهایی است که این روزها در مورد صنعت نمایشگاهی این کشور می‌شنویم.
    قرار است این ساختمان در اواسط سال 2019 افتتاح شود. ساخت مجموعه‌ای به وسعت 32500 متر مربع با تاخیراتی روبه‌رو بوده و چند باری نیز بودجه ‌آن مورد تجدیدنظر قرار گرفته است اما این مسائل باعث نشد تا کنفرانس بین‌المللی به‌دنبال انتقال نمایشگاه به محل جدید نباشد.
    تا زمان این مصاحبه مطبوعاتی، NZICC تعداد 9 نمایشگاه در پیش داشت که به‌صورت شفاهی تایید شده بودند. تصادفی نیست که این مرکز به‌عنوان نمادی از تلاش نیوزلند برای جذب رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی ساخته شده است. بخشی از برنامه‌ریزی NZICC، انجام مطالعات امکان‌سنجی متعدد بود که اساس طرح فیزیکی و استراتژیک این مرکز جدید را تشکیل دادند.
    توجه جهانی بر این نکته معطوف بود که در میانگین سایز کنوانسیون‌، زمان و نیاز برای فضایی انعطاف‌پذیر، کاهشی رخ داده است. علاوه بر این، افزایش خطوط هوایی نیوزلند، مسیرهای هوایی و ارتباط با سایر مسیرها موجب رشد این کشور به‌عنوان بازار بین‌المللی شد.
    NZICC با دولت نیوزلند، شرکت معماری  Warren and Mahoney، شرکت توریستی Woods Bagot and Moller و دفتر کنوانسیون اوکلند کار می‌کند تا بتواند گوشه چشمی به فرصت‌های بازار بین‌المللی داشته باشد.
    یک برنامه گسترده در خصوص تجارب مشتریان اجرا شد تا اطمینان حاصل شود که از داده‌ها بک‌آپ گرفته شده و امید است که طراحی و جانمایی این مکان مناسب باشد.
    NZICC دارای یک آمفی‌تئاتر چند‌قسمتی، چندین انتخاب برای جانمایی در سالن‌ها و 33 مکان برای جلسات و استراحت است.
    با اینکه NZICC از نظر اندازه با مراکز بزرگ‌تر در سرتاسر جهان برابری نمی‌کند اما 5برابر فضای فعلی کنوانسیون نیوزلند است.
    اوکلند دارای بخش‌های متعددی با مزایای رقابتی و میزبان‌های داخلی است که در انجمن‌های جهانی نفوذ دارند و بدین ترتیب NZICC قادر خواهد بود تا از پیشنهاد شعبه‌های استرالیایی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در این کشور به‌صورت دوره‌ای در سراسر دنیا حمایت کند. این بنا با بیش از 900 کارگر حدود 2 سال است که به‌صورت شبانه‌روزی در حال ساخت است تا به‌موقع تحویل داده شود.
    مدیر عملیاتی  NZICC، کاوم مالت (Callum Mallet) می‌گوید الان می‌شود نمای کلی محل را دید.
    او می‌گوید این اولین‌بار است که می‌توان متوجه شکل و مقیاس سالن نمایشگاه شد و اسکلت ساختمان NZICC را دید که بسیار هیجان‌انگیز است.
    ما فیلم‌های پیشرفت روزانه کار را از زمان تخریب ساختمان اولیه و گودبرداری ‌روی سایت خود قرار داده‌ایم؛ یک فیلم یک‌ونیم دقیقه‌ای که پیشرفت پروژه را تا به امروز به شما نشان می‌دهد.
    نمایشگاه‌های نیوزلند در حال حاضر از اهمیت چندانی برای بازدیدکنندگان بین‌المللی برخوردار نیستند. در واقع کسانی که به‌صورت بین‌المللی با این مسائل مرتبطند، تمایل دارند بیشتر در بخش‌های فرآوری مواد غذایی و تجهیزات بسته‌بندی، غذا، کشاورزی و تجهیزات صنعتی عمومی شرکت کنند.
    البته نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد نیوزلند در حال افزایش حضور جهانی خود در عرصه نمایشگاهی است. امسال شرکت‌های نیوزلندی برای اولین بار در نمایشگاه Inno Trans با مدیریت Messe برلین در 21-18 سپتامبر شرکت خواهند کرد.
    با شمارش معکوسی که برای نیوزلند آغاز شده، حتما از این فضای نمایشگاهی دیدار کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت