معرفی یک غرفه نمایشگاهی جالب

پیشروی با تمام قدرت

عصر نمایشگاه- شرکت برومارک توتال فلورینگ سلوشن یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اکسپلورینگ می‌خواست دکوری جذاب و خیره‌کننده برای غرفه خود در نمایشگاه اگزبیترلایو داشته باشد.

پیشروی با تمام قدرت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، این شرکت که در آتلانتا واقع است، دکور علمی- تخیلی با استفاده از نقشه‌های دزدان دریایی و اخبار جعلی را انتخاب کرد. شرکت برومارک با همکاری گروه ID3، غرفه خود را براساس ژانر علمی- تخیلی طراحی کرد که معروفیت آن به دلیل استفاده از ترکیبی از موادی است که در زمان ویکتوریا به کار برده می‌شد- مانند برنز، چوب، و چرم- همراه با سازه‌هایی که تاریخچه مشخصی ندارند، مانند روبات‌ها و بالن‌هایی که انرژی آنها توسط هوای بسیار گرم تامین می‌شود.

    هنگامی که بازدیدکنندگان به نمایشگاه جزیره با ابعاد 20×20 نزدیک شدند، با سیاره 250 پوندی به رنگ قهوه‌ای تنباکوئی که به شکل کره زمین بود، مواجه شدند که در طراحی آن از نقشه‌های دزدان دریایی در قرن نوزدهم و نقوش برجسته روی کره در همان دوره الهام گرفته بود. 80 پرچم آبی روی این کره پلی‌استر نصب شده‌ که هریک نشانگر موقعیت‌های مکانی پروژه‌های کفپوش شرکت بروماک فلورینگ در سراسر جهان است. این سازه بالای یک استوانه شبیه‌سازی شده برنزی به ارتفاع 5 فوت قرار گرفته بود. این استوانه توسط یک صفحه حمایت می‌شد که با استفاده از فناوری  A&P Raised Flooring  این شرکت ساخته شده بود. حلقه‌ای به قطر 16 فوت از بالای کره که قاب آن با لمینت سینترا  پوشیده شده بود، به پایه‌ای از جنس تخته چندلایه مانند یک‌هاله متصل شده بود. یک‌چهارم از صفحه نمایش LED در قسمت بیرونی حلقه به طور مداوم شعار شرکت برومارک «Total Flooring Solutions Through Time؛ هر آنچه که از یک کفپوش در همه اعصار می‌خواهید» را نمایش می‌داد، که اشاره صریح به طول عمر و چشم‌انداز آن برای آینده دارد. در قسمت داخلی حلقه شرکت یک جدول زمانی از اخبار عملکرد و تولیدات کفپوش درطول تاریخ حک کرده بود، مانند «‌سال 2004- برومارک FlexFloor را راه‌اندازی می‌کند» و « B.C.48- کلئوپاترا اتاق شخصی خود را با Perfect Plank بازسازی می‌کند.» قسمت بالای حلقه بر پایه‌هایی تکیه دارد که به نظر می‌رسد از چرخ‌دنده‌های برنزی عظیم ساخته شده است، هر یک شامل «دسته‌هایی» بود که پوشش دستکش مانند علمی- تخیلی مانند خانواده اِستاد در دوره ویکتوریا داشت و نمونه‌های محصولات و مانیتورهای ویدئویی را نگه داشته بود. برومارک با نگاهی زیبا و متفاوت به رمان ژول ورن، غرفه‌ای ساخت که به راحتی به اندازه یک دنیا با همسایگانش فاصله داشت.

    *مترج: سمیه مردانه

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت