افتتاح ۱۸ نمایشگاه هنری همزمان با عید سعید فطر

عصر نمایشگاه- همزمان با عید سعید فطر، ۱۸ نمایشگاه هنری از جمله «خواهرخواندگی»، «نگاه»، «من»، «سیاه و سفید»، «در تهران برای لافت»، «روح تو، جسم من»، «وجود ادراک نشده»، «بوم»، «باغ‌های ارسیا» و «بی سرنشین» در پایتخت افتتاح می‌شوند.

افتتاح ۱۸ نمایشگاه هنری همزمان با عید سعید فطر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، افتتاح نمایشگاه‌های تجسمی معمولاً روزهای جمعه انجام می‌شود و مردم پایتخت با حضور در گالری‌ها و نگارخانه‌ها از آثار هنرمندان دیدن می‌کنند. این جمعه هم با وجود تعطیلات عید سعید فطر همچنان شاهد افتتاحیه 18 نمایشگاه تجسمی هستیم.

    امروز (پنجشنبه 24 خرداد) نیز سه نمایشگاه شامل نقاشی‌های مظاهر آذرپی با عنوان «آبسنگ» در گالری بهنام دهش‌پور، عکس‌های «بدون عنوان 4» در خانه عکاسان جوان و آثار سهیل سعادت با عنوان «به سلامتی فوتبال» در نگارخانه بهارستان افتتاح می‌شوند.

    روز شنبه 26 خرداد هم نمایشگاه عکس مهدی فتاحیه با عنوان «آوا» در فرهنگسرای ابن سینا افتتاح می‌شود و تا اول تیر پذیرای علاقه‌‌مندان است.

    در ادامه جزئیات برنامه جمعه گالری‌ها را به ترتیب حروف الفبا مرور می‌کنیم:

    آس: نمایشگاه عکس، ویدئو و چیدمان با عنوان «خواهرخواندگی» تا 6 تیر ماه در این گالری به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 برپاست.

    ایده: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «نگاه» با گردآوری سحر امینی تا 31 خردادماه در این گالری به نشانی کریم‌خان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ٢٦ میزبان علاقمندان به هنر است.

    ثالث: نمایشگاه مروری بر آثار محمدرضا شیروانی تا 30 خردادماه در این گالری به نشانی خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 148 برگزار می‌شود.

    خانه نگار 14: نمایشگاه آثار امین اشرفیان تا 27 خردادماه در این نگارخانه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، پلاک 14 برگزار می‌شود.

    خانه هنرمندان: هشتمین کارنمای پژوهشی هنرمندان بالای 40 سال انجمن هنرمندان نقاش ایران تا 5 تیر در خانه هنرمندان ایران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه‌ هنرمندان ایران مراجعه کنند.

    خط سفید: نمایشگاه نقاشی دیجیتال آزاده تیموریان با عنوان «من» تا 4 تیر در این گالری به نشانی خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه پروین، پلاک 22 برگزار می‌شود.

    خورشید: نمایشگاه نقاشی بهناز راد حسینی با عنوان «سیاه و سفید» تا 30 خردادماه در این گالری به نشانی خیابان آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه نور، پلاک 70، طبقه اول، واحد 1 برگزار می‌شود.

    دارگون: نمایشگاه گروهی میکس مدیا با عنوان «در تهران برای لافت» تا 30 خردادماه در این گالری به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، خیابان بدیعی، بن بست بشردوست، پلاک 14 برقرار است.

    شلمان: نمایشگاه نقاشی شهرزاد شیرزاد با عنوان «روح تو، جسم من» تا 30 خرداد در این گالری به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 برگزار خواهد شد.

    شیث: نمایشگاه نقاشی‌خط اسماعیل صادقی تا 30 خردادماه در این نگارخانه به نشانی چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی برگزار می‌شود.

    شیرین: نمایشگاه گروهی «وجود ادراک نشده» در گالری شماره یک و نمایشگاه آثار مریم رحیمی با عنوان «هایپر ایگو» در گالری دو شیرین تا 13 تیر به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13 شماره 5 برقرار است.

    طراحان آزاد: نمایشگاه آثار مهدی معتضدیان (دیان) با عنوان «بی سرنشین» تا 30 خرداد در این گالری واقع در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک 5 میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

    کاوه: نمایشگاه زیورآلات دست‌ساز مسعود جبارنیا تا 14 تیر در این گالری به نشانی خیابان ظفر، انتهای فرید افشار، خیابان دولتشاه غربی، خیابان پروین، کوچه تایباد، پلاک 26 برگزار می‌شود.

    گلستان: نمایشگاه نقاشی شهریار صمصام بختیاری تا 30 خرداد در گالری گلستان به آدرس دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره 34 برگزار می‌شود.

    ماه: نمایشگاه نقاشی دنیا رستمی با عنوان «قاراچوخا اویان» تا 12 تیرماه در این گالری به نشانی خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره 26 برپاست.

    ویستا: نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه با عنوان «بوم» در ویستا و نمایشگاه میکس‌مدیا مریم فرشاد با عنوان «رویای سپید» در ویستا پلاس تا 4 تیر در این گالری به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک11 میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

    هفت ثمر: نمایشگاه نقاشی‌های ندا شاه حسینی تا 30 خرداد ماه در گالری 7 ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره 8 برپا می‌شود.

    هما: نمایشگاه نقاشی ارسیا مقدم با عنوان «باغ‌های ارسیا» تا 5 تیرماه در این گالری به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد یک برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت