ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات؛

یک قدم تا شروع «بزرگترین رویداد ریلی خاورمیانه»

عصر نمایشگاه- سایت تهران از فردا به مدت ۴ روز میزبان بزرگترین رویداد ریلی خاورمیانه می‌شود.

یک قدم تا شروع «بزرگترین رویداد ریلی خاورمیانه»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از 29 خرداد ماه تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست. این رویداد با حضور برپا خواهد شد.

    این نمایشگاه با حضور بیش از 290شرکت داخلی و خارجی و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنایع ریلی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    گرو‌ه‌های کالایی نمایشگاه

    در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات گوناگون ریلی بخش مسافری درون‌شهری، برون‌شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرو محرکه، واگن مولد و مانوری، لکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای، ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    همه میهمانان خارجی این رویداد

    آلمان، چین، ترکیه، روسیه، سوئد، سوئیس، چک، فرانسه، هند، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، لتونی، اوکراین، تایوان و جمهوری چک کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار شرکت‌های داخلی نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل‌ونقل ریلی را ارائه می‌کنند.

    نگاهی به پنجمین دوره

    سال گذشته پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته 25‌تا28اردیبهشت برگزار شد. در این دوره 160شرکت داخلی و 130شرکت خارجی از 16کشور جهان از جمله سوئد، سوئیس، بلژیک، فرانسه، هند، اوکراین، نیوزیلند، ترکیه، ایتالیا، لتونی، اسپانیا، روسیه، جمهوری چک، چین، آلمان و صربستان شرکت کردند و مقامات راه آهن‌های ایتالیا، چین، اسپانیا، فرانسه و لتونی در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت