جلسه آماده‌سازی برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی برگزار شد؛

آمادگی کامل شرکت مس برای برگزاری بزرگ‌ترین رویداد معدنی کشور

عصر نمایشگاه- صبح دیروز جلسه سیاست‌گزاری و آماده‌سازی برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن با حضور رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مس،روسای روابط‌عمومی‌های مجتمع مس سرچشمه و منطقه مس آذربایجان،روابط‌عمومی شهربابک و نماینده شرکت خدمات بازرگانی برگزار شد.

آمادگی کامل شرکت مس برای برگزاری بزرگ‌ترین رویداد معدنی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مس پرس ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران 3 لغایت 6 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.

    جلسه سیاست‌گزاری و آماده‌سازی برگزاری این نمایشگاه صبح دیروز با حضور «افشین سبزواری»، رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مس، «محمدرضا رجب‌پور»، رئیس روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، «محمد نجفی»، رئیس روابط‌عمومی منطقه مس آذربایجان، «محمودپور»، کارشناس روابط‌عمومی مجتمع مس شهربابک و «علی بیژن‌ایرانی»، نماینده شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی در محل شرکت مس برگزار شد.

    در این جلسه بر آمادگی کامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی تأکید و اعلام شد یکی از اهداف حضور فعالانه شرکت مس در برگزاری این نمایشگاه تقویت بومی‌سازی درراستای شعار «حمایت از کالای ایرانی» است. از همین رو در کنار مجتمع‌های سه‌گانه شرکت مس، شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی نیز که وظیفه اصلی تأمین و تدارکات شرکت مس را به عهده دارد، در این نمایشگاه و در غرفه شرکت مس حضور خواهد یافت.

    «سامانه بومی‌سازی» شرکت مس رونمایی می‌شود

    شرکت مس در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی «سامانه بومی‌سازی» خود رونمایی خواهد کرد. «فرود امینی»، رئیس هیأت مدیره شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی نیز در حاشیه این جلسه، ضمن اعلام این خبر گفت: «شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی به‌عنوان شرکتی که در رأس جبهه زنجیره تأمین شرکت مس قرار گرفته است و وظیفه توانمندسازی سازندگان داخلی و تأمین و تدارکات این شرکت را برعهده دارد در ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی حضور پیدا خواهد کرد تا در کنار تقویت زنجیره تأمین شرکت مس در حوزه ساخت داخل، این حوزه را در فضای مجازی نیز تقویت کنیم.»

    او ادامه داد: «ما برای تقویت ساخت داخل در فضای مجازی سامانه بومی‌سازی سازندگان داخلی را طراحی کرده و در این نمایشگاه از این سامانه رونمایی خواهیم کرد. در این سامانه به هر یک سازندگان قطعات و کالاها فضایی اختصاص داده می‌شود و ما با آن‌ها در تعامل مستمر  هستیم تا هم بسته به توانمندی‌های آن‌ها و هم نیازمندی‌های شرکت مس در حوزه‌های برق و ابزار دقیق، مواد شیمیایی و... بتوانیم از وجود آن‌ها استفاده کنیم.»

    رئیس هیأت مدیره شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی همچنین گفت: «از دیگر مأموریت‌های شرکت خدمات بازرگانی ایجاد و به‌روزرسانی فهرست تأمین‌کنندگان شرکت مس است. سازندگان و تأمین‌کنندگانی که آمادگی ورود به این فهرست را داشته باشند، در این نمایشگاه امکان ثبت‌نام در این فهرست را دارند.»

    گفتنی است ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآورده‌های معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی هفته اول تیرماه با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

    تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات باارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فناوری‌های نوین روز، توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی معدن و صنایع معدنی، انتقال و ارتقای دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی‌های ساخت داخل، ارتقای سطح ایمنی معادن و توسعه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع معدنی و فرآورده‌های وابسته از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت