نمایشگاه مشاغل خلبانی در استانبول ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- امیرحسین جعفرآبادی: در شرایط کنونی که با کمبود خلبان در صنعت هوانوردی در دنیا مواجه هستیم و همچنین با توجه به سختی هایی که در روند استخدام خلبان ها وجود دارد ، برپایی نمایشگاه فرصت های شغلی برای تغییر این وضعیت، بسیار به موقع بوده است. بعد از برپایی اولین دوره این نمایشگاه در ماه “می” سال ۲۰۱۸ در آمستردام هلند و با توجه به بازخوردهای مثبتی که از شرکت کنندگان گرفته است، کشورهای دیگر دنیا نیز شاهد برگزاری دوره های بعدی آن خواهند بود.

نمایشگاه مشاغل خلبانی در استانبول ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از کن نیوز, دومین دوره این رویداد در 21 ژوئن سال جاری (3روز دیگر) در استانبول ترکیه با دعوت از برجسته ترین ایرلاین ها و مدارس آموزش خلبانی ، برای ملاقات با خلبان های با تجربه و جاه طلب متقاضی کار در این حرفه برگزار خواهد شد.

    Pilot career show رویداد منحصر به فردیست که از روشی کاملا نوآورانه برای کشف موقعیت های کاری در صنعت هوانوردی رونمایی خواهد کرد. در واقع اگر شما خلبانی جویای کار باشید، این شانس بسیار خاص را خواهید داشت تا بدون نیاز به سفر به کشورهای مختلف برای ارائه درخواست کار ، با ایرلاین ها و مراکز استخدامی معتبر در محل نمایشگاه دیدار کنید. این البته به سود شرکت های هواپیمایی نیز هست چرا که آنها می توانند در کنار دست و پا کردن نیروهای مستعد برای خود، ارتباط مناسبی نیز با سایر صاحبان صنعت برقرار کرده و از دانستنی ها و تجربیات گروه های مختلف بهره مند شوند. به این ترتیب میتوان گفت که این نمایشگاه قدم مثبت ، پیشرفته و به روزی را در جهت حل مسئله استخدام خلبان های مستعد برداشته است.
    عملکرد اولین دوره نمایشگاه در ماه “می” سال 2018 که در آمستردام برگزار شد، بسیار عالی بود و عکس العمل های بسیار خوبی از طرف کمپانی های شرکت کننده نیز دریافت کرد. حدود 300 خلبان و دانشجوی دانشگاه افسری در بین شرکت کنندگان بودند ، بسیاری از شرکت های پیشرو در این زمینه از جمله TUI Fly ، Fly Imirates ، CAE ، VOR Holding و بسیاری از شرکت های دیگر موفق شدند جمع کثیری از خلبان های مستعد را دیدار کرده و به صورت کاملا رو در رو با هم در تعامل قرار بگیرند و بتوانند نیروی مورد نیاز خود را نیز جذب کنند.
    انتظار می رود در این دوره Pilot Career Show در استانبول، تعداد بسیار بیشتری از صاحبان صنعت هوانوردی و همچنین حرفه ای ها و استعدادهای مشتاق ، شرکت کنند. تاکنون بیش از 15 ایرلاین و شرکت های استخدامی معتبر، علاقه مندی خود را به حضور در نمایشگاه ابراز کرده اند.
    استانبول با دارا بودن یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه ها در اروپا و با توجه این که نقطه ترانزیت برای عبور و مرور بهترین ایرلاین ها نیز هست ، بدون تردید یکی از بهترین مکان ها برای این رویارویی است .
    به علت وجود علاقه شدید از طرف خلبان های مشتاق ، نمایشگاه منحصر به فرد دیگری برای دانشجو های افسری و سایر دانشجویانی که در صنایع مربوط به هوانوردی تحصیل میکنند ، به عنوان Flight school show در تابستان سال 2018 برگزار خواهد شد. این ، موقعیتی بسیار استثنایی برای مدارس آموزشی و فراهم آوردن آموزش های خلبانی برای یافتن مشتاق ترین دانشجو ها افسران هوایی است . اولین Flight School Show در 3 جولای سال 2018 در رم ایتالیا شروع می شود و با برگزاری نمایشگاه های آتی در سراسر دنیا ادامه پیدا خواهد کرد. شانس خود را برای بررسی صد ها موقعیت حرفه ای و ارتباط با مستعدین این صنعت از دست ندهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت