نمایشگاه "ادوات کشاورزی و صنایع دام و طیور" در گیلان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت:‌ نمایشگاه ماشین‌آلات، ادوات کشاورزی و صنایع تولیدی وابسته به صنعت دام و طیور در گیلان برگزار می‌شود.

نمایشگاه "ادوات کشاورزی و صنایع دام و طیور" در گیلان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, عبدالله سلمانی‌زاده اظهار داشت:‌ دوازدهمین نمایشگاه ادوات کشاورزی به همراه صنایع مربوط به تولید دام و طیور از امروز 29 خرداد با حضور استاندار گیلان کار خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان آغاز می‌کند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره از نمایشگاه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی به همراه صنعت دام و طیور رأس ساعت 18 امروز با حضور استاندار گیلان برگزار خواهد شد.

    سلمانی‌زاده با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به‌مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت دایر است افزود: 50 واحد تولیدی از سراسر کشور در دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات،‌ ادوات کشاورزی و صنایع مربوط به دام و طیور گیلان حضور دارند.

    وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های مختلف کشور حضور دارند گفت:‌ به جز گیلان این شرکت‌ها از استان‌هایی نظیر مازندران،‌ گلستان،‌ تهران،‌ اصفهان،‌ زنجان و اردبیل در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

    سلمانی‌زاده محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند را برشمرد و ابراز داشت:‌ این محصولات شامل ادوات و ماشین آلات کشاورزی،‌ تجهیزات مرغداری‌،‌ خوراک دام،‌ باسکول،‌ پرورش و توزیع مرغ،‌ صدف معدنی و داروهای دامپزشکی است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در مورد اهداف برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ادوات کشاورزی و دام و طیور عنوان کرد:‌ حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار محصولات و کالاهای ایرانی از اولویت اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

    وی با تاکید بر اینکه علاقمندان از امروز به‌مدت 4 روز می‌توانند در ساعات 16 الی 22 از دوازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع دام و طیور گیلان بازدید کنند گفت: محل‌ دایمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان تا اول تیرماه میزبان علاقمندان این حوزه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت