جلسات تخصصی بین شرکت های ICT ایران و روسیه در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۸ برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سبیت ۲۰۱۸ به عنوان بزرگ ترین گردهمایی بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۲۱ تا ۲۵ خرداد سال جاری (۱۱ تا ۱۵ ماه ژوئن) در شهر هانوفر آلمان برگزار شد.

جلسات تخصصی بین شرکت های ICT ایران و روسیه در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۸ برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فناوران, سبیت امسال همگام با تغییرات و پیشرفت های فناوری اطلاعات، نسبت به سال های قبل دستخوش چند تحول شده بود. علاوه بر تغییر زمان برگزاری از ماه مارچ (اواخر اسفند) به ماه ژوئن (اواخر خرداد)، این رویداد در چهار حوزه مختلف سازمان داده شده بود: حوزه diconomy با تمرکز بر تجارت B2B در فضای رقابتی جدید، حوزه ditec با تمرکز بر مدل های کسب وکار جدید و شرکت های استارت آپ، حوزه ditalk با تمرکز بر کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها، حوزه dicampus با تمرکز بر ایجاد فضای تعامل و گردهمایی افراد و شرکت ها.

    پاویون ایران
    نوسانات نرخ برابری ارز در چند ماه اخیر و دشواری ها و موانع روزافزونی که به دلیل تحریم های ظالمانه بر سر راه حضور شرکت های ایرانی در بازارهای بین المللی قرار می گیرد، باعث شد تصمیم گیری برای حضور در نمایشگاه سبیت برای شرکت های ایرانی بیش از پیش دشوار شود.
    اما با حمایت های معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از برپایی پاویون ایران در نمایشگاه سبیت، بخشی از مسایل و مشکلات برطرف شد، به طوری که 9 شرکت دانش بنیان امکان حضور در این رویداد را پیدا کردند.
    پاویون ایران در فضایی به مساحت 112 متر مربع در وسط سالن 16 و در کنار راهروی اصلی سالن قرار داشت که از میانه این سالن گذشته و چند سالن همجوار را به هم متصل می کرد. این موقعیت مناسب محل غرفه ها، امکان جلب بازدیدکنندگان فراوانی را فراهم می آورد که از این مسیر عبور می کردند. علاوه بر این، نمایشگاه سبیت امکانات گسترده ای از طریق پورتال خود برای شناسایی، جذب و دعوت از مشتریان و همکاران بالقوه را در اختیار تمامی شرکت کنندگان قرار داده بود.
    شرکت های ایرانی و محصولات دانش بنیان
    شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با ارایه مجموعه ای از محصولات متنوع سخت افزاری و نرم افزاری موفق شدند تا گوشه ای از توانمندی های متخصصان ایرانی را در این رویداد معتبر جهانی به نمایش بگذارند. اسامی شرکت کنندگان و محصولات آنان عبارت است از:
    - شبکه ارتباطات طلایی شرق (گلدنت)/ فناوری اطلاعات و ارتباطات
    - آسمان صبح فردا / فناوری ارتباطات
    - داده پردازان نواندیش سایمان تک / سخت افزار (اینترنت اشیاء)، الکترونیک و مخابرات و فناوری اطلاعات
    - بسامدافراز سیستم / Industrial radar- Smart Lighting
    - درسا رسانه هوشمند / تولید، توسعه، فروش و پیاده سازی نرم افزار جامع اطلاعات مدیریت پروژه درسا
    - پژوهشگران سیستم های هوشمند سپانو / نرم افزار و سخت افزار (سامانه آرش)
    - بهار وصف گستران نمای نوین / واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
    VR-ARعینک
    - گرین وب / هوشمندسازی کسب وکار
    - شرکت سفیر فناوران تاران / راهکارهای نوین فناوری  اطلاعات
    دستاوردهای سفر
    متخصصان و مدیران زیادی از شرکت ها و کشورهای مختلف در غرفه ایران حضور پیدا کردند و بازدید های گروهی و مذاکرات تخصصی کسب وکارها با یکدیگر (B2B) انجام شد. از جمله دستاوردهای این سفر می توان به تماس با پاویون روسیه پرداخت که رونق بخش حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه سبیت امسال بود. استقبال گسترده شرکت های روسی از گسترش روابط تجاری با ایران و تبادل فناوری موجب شد تا مرکز توسعه صادرات روسیه از شرکت گلدنت به عنوان کارگزار برگزاری پاویون ایران در سبیت دعوت کند تا به برگزاری یک دوره جلسات تخصصی کسب وکارها با یکدیگر (B2B) بین شرکت های ایرانی و روسی اقدام شود. بر اساس توافق صورت گرفته میان مرکز توسعه صادرات روسیه و شرکت گلدنت، اولین دور از این جلسات B2B در شهریور ماه امسال در روسیه انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت