معاون شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری در شهر خلاق اصفهان

عصر نمایشگاه- معاون شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در شهر خلاق اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری در شهر خلاق اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، جواد جلیلی افزود: سال گذشته به همت شهرداری اصفهان شاهد برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان بودیم و در ابتدای سال جاری نیز همایش بین المللی تجارت و گردشگری الکترونیک در اصفهان برگزار شد که این دو رویداد، زمینه بررسی دقیق فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و جذب سرمایه های داخلی و خارجی را در این حوزه فراهم کرد.

    وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان نیز رویدادی در همین راستا است که در شهر خلاق اصفهان برگزار می شود و فرصت بی نظیری برای توسعه زیرساخت های این بخش خواهد بود.

    معاون شرکت نمایشگاه های اصفهان، به رویکرد جدید مدیریت شهری مبنی بر توسعه فعالیت های دانایی محور، دانش بنیان و همچنین تأکید ویژه بر استفاده از ظرفیت های بخش گردشگری اشاره داشت و تأکید کرد: عنوان شهر خلاق، مسوولیت ما را در این خصوص افزون می سازد چراکه اصفهان با کسب عناوین جهانی و ظرفیت های درونی خود، بستر بسیار مناسبی برای رشد و توسعه و تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور محسوب می شود.

    وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و سمینارهای بین‌المللی یکی از بهترین فرصت ها برای ظهور و معرفی توانمندی‌ها در حوزه گردشگری است.

    جلیلی خاطرنشان کرد: هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری امسال با حضور مشارکت کنندگان مطرح از بخش های مختلف این صنعت برپا می شود.

    کلانشهر اصفهان آذرماه پارسال از سوی یونسکو به عنوان شهر خلاق انتخاب شد و به جمع شهرهای خلاق جهان پیوست.
    اصفهان نخستین شهر ایرانی است که به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوسته، شبکه جهانی شهرهای خلاق، معتبرترین شبکه جهانی است که از سوی یونسکو تشکیل شده و اصفهان به لحاظ برخورداری از صنایع دستی و هنرهای مردمی به عنوان عضو رسمی این شبکه انتخاب شده است .

    برخورداری از قابلیتهای بالا در عرصه فرهنگ و هنر از شاخصه های شهرهای خلاق است و این بدان معنا است که بستر مناسب و قابلیت توسعه پایدار از ویژگیهای شهر اصفهان است.

    در سه سال گذشته، ورود گردشگران خارجی به اصفهان سه برابر افزایش یافت و اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که چهار اثر آن به ثبت جهانی رسیده است در بین 10 شهر دیدنی جهان قرار دارد.

    استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت