۲۰۰نمایشگاه پیشگیری ازمواد مخدر در خوزستان برپا شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۰۰ نمایشگاه سیار پیشگیری از مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در کانون های تابستانه و ادارات استان برای آموزش دانش آموزان برپا شد.

۲۰۰نمایشگاه پیشگیری ازمواد مخدر در خوزستان برپا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, محمد تقی زاده بیان کرد: همچنین 100هزار بسته آموزشی پیشگیری در سطح 350 پایگاه اوقات فراغت استان به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر در حال توزیع است.

    مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: برپایی نمایشگاه های پیشگیری می تواند نقش مهمی در ایجاد مصونیت در برابر آسیب های اجتماعی ایفا کند و پایگاه های اوقات فراغت ظرفیت مناسبی برای فعالیت های آموزشی و فرهنگی را فراهم می کنند.
    وی با بیان اینکه برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با هدف اجتماعی کردن امر مبارزه با آسیب های اجتماعی مرتبط با مواد مخدر در ادارات و کانون های تابستانه سراسر استان اجرایی خواهد شد، بیان کرد: این برنامه ها از اول تا ششم تیرماه سال جاری در کانون های تابستانه و ادارات اجرا می شوند.
    تقی زاده مهمترین هدف اجرای این برنامه های فرهنگی را گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر دانست و خاطرنشان کرد: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، جلب مشارکت اجتماعی و ارتقای سطح آگاهی و شناخت افراد درباره آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین اهداف اجرای برنامه های فرهنگی هفته مبارزه با مواد مخدر است.
    مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با باین اینکه بخش دوم این طرح برای ششمین سال پیاپی توسط اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان برگزار می شود اظهار داشت: آبان ماه هر سال، فاز دوم این طرح با هماهنگی ادارات و نواحی 40گانه آموزش و پرورش خوزستان 364 هزار و 162 دانش آموز متوسطه اول و دوم را تحت پوشش برنامه های فرهنگی آموزشی قرار می دهد.
    هفته مبارزه با مواد مخدر از پنجم تیر ماه آغاز می شود.
    350 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است که آموزش های پیشگیری از مصرف مواد مخدر برای دانش آموزان در این پایگاه ها انجام می گیرد.
    جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و 50 دانش آموز می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت