با حضور تولید کنندگان استان های مختلف؛

آغاز بکار اولین نمایشگاه تجهیزات ورزشی،کودک و نوجوان گلستان

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از آغاز بکار اولین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ،کودک و نوجوان، توانمندی های زنان ، مشاغل خانگی و تولیدات خود اشتغالی خبر داد.

آغاز بکار اولین نمایشگاه تجهیزات ورزشی،کودک و نوجوان گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گلستان ما, مهرداد یزدی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: اولین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ، کودک و نوجوان ،توانمندی های زنان ، مشاغل خانگی و تولیدات خود اشتغالی در روز یکشنبه مورخ 3 تیرماه 1397 فعالیت خود را آغاز نموده است.

    وی افزود: در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استانهای گلستان ، مازندران ، کرمانشاه و سمنان در فضای نمایشگاهی بمتراژ 3000 مترمربع و تعداد 64 غرفه بر پا شده است که در زمینه فعالیت های: لوازم کمک آموزشی کودکان، آموزشگاه های زبان انگلیسی ، بیمه ، هیات های ورزشی ، تولیدکننده های پوشاک و تجهیزات ورزشی ، منسوجات شامل صنایع چوبی و چرمی و صنایع دستی فرش دستبافت ، چادر شب بافی، دوخت لباس های محلی وعروسک بافی و لوازم آشپزخانه دست ساز، و تولید کنندگان صنعتی و سنتی در زمینه فعالیت تولید بستنی و عسل و دمنوش ، ترشیجات و مرباجات ، زیتون و سوغات و هدایا و ...  بمعرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    "یزدی" تصریح کرد: در این نمایشگاه هیئت های ورزشی استان و فعالان حوزه ورزش از جمله مشارکت کنندگان این نمایشگاه با رویکرد اصلاح سبک زندگی و ارتقاء ورزش های همگانی و با هدف توجه ویژه به حوزه ورزش بخشی از فضای این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اظهار کرد: همچنین در این رویداد در زمینه فعالیت کودک و نوجوان ، ایجاد فضایی بمنظور ارائه محصولات تخصصی ، باهدف ارتقا سطح بنیان خانواده و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، از دیگر عناوین برگزاری این رویداد فرهنگی می باشد.

    "یزدی" عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان ، مشاغل خانگی و بازارچه تولیدات خود اشتغالی حمایت از کالای ایرانی و توسعه مشاغل کوچک و متوسط در جامعه می باشد.

    وی افزود: این نمایشگاه با هدف زمینه سازی و حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی راهبردی موثر برای مشارکت مردم و نهادها برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان محترم جهت بازدید می باشد .

    گفتنی است: اولین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ،کودک و نوجوان، توانمندی های زنان ، مشاغل خانگی و تولیدات خود اشتغالی از تاریخ 3 لغایت 7 تیر ماه 1397 ، هر روز از ساعت 17 الی 22 عصر در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان آماده بازدید علاقمندان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت