همکاری اصفهان و قطر در قالب نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی

عصر نمایشگاه- با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی قطر (Index Qatar ۲۰۱۸) توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، روابط تجاری میان دو کشور افزایش می‌یابد.

همکاری اصفهان و قطر در قالب نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که با عنوان کامل «نمایشگاه بین‌المللی طراحی، تزئینات و دکوراسیون داخلی» طی روزهای 22 تا 24 آبان‌ماه امسال در دوحه قطر برگزار خواهد شد، میزبان فعالان بین‌المللی این صنعت از سراسر دنیا خواهد بود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان نیز که در ششمین نشست مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر حضور یافته بود، توسعه همکاری‌های دو کشور را مفید دانست و بر نقش‌آفرینی شرکت‌های مختلف در این زمینه تاکید کرد.
    محمد شریعتمداری گفت: روابط اقتصادی میان ایران و قطر در مسیر درستی قرار گرفته و تلاش‌ها باید برای ادامه این روند صحیح به کار گرفته شود.
    وی در این نشست مشترک که بعد از یک وقفه 13 ساله برگزار شد، بیان کرد: همکارهای اقتصادی و توسعه مناسبات بانکی کلید افزایش روابط تهران و دوحه است.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: حجم مبادلات اقتصادی دو کشور در سال‌های گذشته به صورت سنتی حدود 80 میلیون دلار بوده که این عدد در پایان سال 96 به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از مرز 250 میلیون دلار گذشته است.
    بر اساس این گزارش، قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان که قرار است برای نخستین بار در یک کشور عربی برگزار شود، هفته‌ای 500 میلیون دلار هزینه می‌کند. ثروتمندترین کشور جهان از نظر میزان درآمد سرانه، اکنون تمام توانش را به کار گرفته و متعهد شده تا 200 میلیارد دلار برای توسعه حداقل هشت استادیوم جدید هزینه کند، یک سیستم مترو و قطار 35 میلیارد دلاری ایجاد کند و یک شهر جدید با ظرفیت 200 هزار نفر احداث نماید. قطر همچنین قصد دارد وسعت فرودگاه اصلی خود را برای پذیرش 53 میلیون مسافر در سال به دو برابر افزایش دهد.
    از همین رو شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با توجه به پتانسیل شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ساخت و ساز، تولید و صادرات مصالح ساختمانی و خدمات فنی مهندسی با رویکرد دکوراسیون داخلی، طراحی و تزئین اقدام به برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دکوراسیون داخلی قطر (Index Qatar 2018) کرده و متقاضیان حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو غرفه با شماره تلفن های 031326016083 و 09129479251 و 09129479561 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت