در خانه هنرمندان ایران ؛

برپایی نمایشگاه «پوستر و عکس» جشنواره تئا‌تر دانشگاهی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «پوستر و عکس» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه «پوستر و عکس» جشنواره تئا‌تر دانشگاهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، نمایشگاه برگزیدگان بخش پوستر و عکس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی 25 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه «تابستان» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

    مهدی آشنا دبیر بخش پوستر و‌ عکس این جشنواره در این‌باره گفت: تا کنون 80 اثر از سوی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از میان آن‌ها 20 اثر به جشنواره راه یافته و یک اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.

    او ادامه داد: از میان 210 قطعه عکس ارسالی، 21 عکس به جشنواره راه پیدا کرد که به‌نمایش درخواهند آمد. ابراهیم حقیقی، یحیی پاکدل و آرش عباسی داوران بخش پوستر و ‌حیدر رضایی، امیر عابدی و آدیس عیسی‌قلیان از کشور ارمنستان داوران بخش عکس هستند.

    آشنا درباره‌ی برگزیدگان این جشنواره گفت: تلاش داریم به برگزیدگان این بخش‌ها در اختتامیه جشنواره جوایز نقدی اهدا کنیم.

    نمایشگاه «پوستر و عکس» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر از ساعت 17 روز شنبه 25 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه «تابستان» خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    بزرگداشت نیما پتگر  هنرمند فقید ایرانی نیز 25 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این مراسم بهنام کامرانی، فرشته یمینی شریف و محمد حسن حامدی سخنرانی خواهند کرد.

    مروری بر آثار نیما پتگر در دوره‌های مختلف هنری‌اش، آشنایی با شیوه‌ی‌ زندگی و فضای خصوصی در چیدمان وسایل شخصی و زندگی خصوصی، اجرای موسیقی توسط گروه اکادمیا، رونمایی از کتاب نیما پتگر، پخش فیلم و نشست پژوهشی ویژه برنامه‌های بزرگداشت این هنرمند هستند. همچنین نمایشگاه نقاشی و اینستالیشن از خانه و کارگاه نیما پتگر از 24 تا 31 اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان ایران دایر است.

    پنجاه و پنجمین نشست پژوهشی هنر در بزرگداشت نیما پتگر توسط نشریه «تندیس» و سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت