مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

حضور فعال بانوان مددجوی گلستانی در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی

عصر نمایشگاه- بانوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان با ۳۰ غرفه در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توانمندی‌های بانوان که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاریست، حاضر شدند.

حضور فعال بانوان مددجوی گلستانی در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گلستان ما، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در بازدید از نمایشگاه تولیدات مشاغل بانوان گفت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به‌ویژه زنان سرپرست خانوار از اهمیت به سزایی برخوردار است.

    وی افزود: 60 مددجوی و مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان گلستان در 30 غرفه از نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توانمندی‌های بانوان به بازاریابی و فروش محصولات خود می‌پردازند.

    حسین پور عنوان کرد: عرضه محصولات و تولیدات مددجویان، آشنایی با بازار و شیوه بازاریابی و توسعه و تقویت اقتصادی طرح‌ها با معرفی در نمایشگاه از اهداف مشارکت این نهاد در نمایشگاه است.

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: محصولات صنایع‌دستی، پوشاک، گل و گیاه، مصنوعات خانگی، تابلو فرش، ترشیجات، گیاهان دارویی، لوازم تزئینی آشپزخانه، مصنوعات چرمی و چوبی تزئینی و محصولات بافتنی در غرفه‌های این نمایشگاه عرضه می‌شود.

    وی یادآور شد: با خرید تولیدات مددجویان و حمایت از آن‌ها باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالانی که به عرصه تولید و اشتغال ورود پیداکرده‌اند را فراهم آورده و در راستای رفع محرومیت و کاهش بیکاری قدم برمی‌داریم.

    حسین پور با توجه به تعهد ایجاد پنج هزار و 700 طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در سال جاری گفت: این نهاد با استعدادیابی و استعداد سنجی افراد، مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات، بازدید و نظارت از طرح‌های اشتغال، برگزاری نمایشگاه، بیمه طرح‌ها و تسهیلات و بیمه تأمین اجتماعی مجریان طرح اشتغال‌زایی به حمایت و توانمندسازی آن‌ها می‌پردازد.

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات اشتغال‌زایی سال 97 یادآور شد: سال گذشته بیش از سه هزار و 700 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 66میلیارد و 700میلیون تومان اجرا شد.

    گفتنی است، این نمایشگاه به مدت پنج روز از سوم تا هفتم تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت