سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری همزمان ۴ نمایشگاه در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری چهار نمایشگاه در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها همزمان در ۶ روز برگزار می‌شود.

برگزاری همزمان ۴ نمایشگاه در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد فاطمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز، مبلمان شهری، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای و آبیاری برگزار می‌شود.

    وی به برگزاری نخستین نمایشگاه شاهکارهای طبیعت و ارگانیک همزمان با نخستین نمایشگاه گردشگری و توانمندهای جذب توریست خبر داد و اضافه کرد: همزمان با این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی ایران هم برگزار می‌شود.

    سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های برنامه‌ریزی شده را 28 اردیبهشت‌ماه تا دوم خرداد‌ماه اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

    فاطمی فضای پیش‌بینی شده برای نمایشگاه‌های مورد نظر را 3 هزار و 400 متر‌مربع عنوان و تاکید کرد: یک هزار و 500 متر‌مربع از این محیط غرفه‌بندی می‌شود.

    وی از حضور 50 شرکت برتر از شهرهای مختلف در نمایشگاه کاسپین زنجان خبر داد و گفت: زنجان، البرز، تهران، همدان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ... از جمله شهرهای حاضر در این نمایشگاه هستند.

    سرپرست سایت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: گل و گیاه، ادوات باغبانی و آبیاری، منبت‌کاری، صنایع‌دستی، بدلیجات، چرم، خاتم‌کاری، معرق، محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی در نمایشگاه کاسپین توسط غرفه‌داران ارائه می‌شود.

    فاطمی معرفی محصولات، بازاریابی محصولات داخلی، شناخت نیازهای مشتریان، افزایش کیفیت و رسیدن به شاخص‌های استاندارد، معرفی محصولات، صنایع داخلی و آشنایی تجربیات شرکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان با یکدیگر در یک مکان و فضای مناسب را از اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت