نظر به توانمندی و قابلیت های ایران؛

خودرو، محصولات و خدمات CNG و LPG در نمایشگاه صنعت گاز به نمایش در می آید

عصر نمایشگاه- ایران در بخش سی ان جی (CNG)و ال پی جی (LPG) دارای توانمندی و قابلیت های ویژه می باشد و از این روی، خودرو، محصولات و خدمات این بخش از صنعت در اولین نمایشگاه صنعت گاز ایران به نمایش در می آید.

خودرو، محصولات و خدمات CNG و LPG در نمایشگاه صنعت گاز به نمایش در می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران IRGS 2018 ؛ محمد حسن گرایی، مدیر بخش داخلی این رویداد ضمن اعلام این مطلب گفت: صنایع، تجهیزات و وسائل گاز سوز یکی از گروه های تخصصی و اصلی نمایشگاه می باشد که به دلیل سهم بالای گاز در صنایع، واحدهای پتروشیمی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در کنار مصارف خانگی و خودرو های گاز سوز کشور به دقت و درستی تعریف شده است.

    گرایی ضمن اشاره به تردد بیش از 4 میلیون دستگاه خودروی گاز سوز در سطح کشور ضمن اشاره به برنامه های توسعه ای برای افزایش سهم خودروهای سبک و سنگین گاز سوز افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصی، بهینه سازی و تعویض قطعات و تجهیزات فرسوده برای بالا بردن ایمنی از برنامه های جاری سازمان های متولی در کشور است که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه و پیشبرد این برنامه هاست.

    مدیر بخش داخلی نمایشگاه گاز ضمن تاکید بر توانمندی ایران در حوزه  CNG و دارا بودن رتبه اول این صنعت در جهان اظهار داشت: امکان صدور خدمات فنی و مهندسی و انتقال تجربیات ارزنده کشور به بازارهای هدف که توسعه  CNG یا  LPGرا در دستور کار دارند، فراهم است و این رویداد گازی زمینه تبادل اطلاعات و همکاری متقاضیان خارجی با شرکت ها و موسسات ایرانی را فراهم می آورد.

    گرایی افزود: زمینه مشارکت واحدهای صنعتی، تولیدی و بازرگانی مرتبط با صنایع، تجهیزات و وسائل گازسوز، سوخت­های جایگزین و صنایع وابسته به سی ان جی/ ال پی جی، خودروسازان، موتورهای پایه گاز سوز، مخزن سازان، و کمپرسورهای مربوطه در این نمایشگاه  مهیا شده است .

    نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت گاز ایران از 10 تا 13 شهریور برابر با 1 تا 4 سپتامبر در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و کلیه مدارک و مستندات نمایشگاهی از طریق  سایت  gasshow.ir قابل دسترسی و مشاهده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت