۱۲ تا ۱۵ تیرماه؛

اولین نمایشگاه پرواز مراکز هوانوردی و هوانوردی تفریحی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه پرواز مراکز هوانوردی و هوانوردی تفریحی ۱۲ تا ۱۵ تیرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه پرواز مراکز هوانوردی و هوانوردی تفریحی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری دانشجو، اولین نمایشگاه پرواز مراکز هوانوردی و هوانوردی تفریحی  12 تا 15 تیرما ه در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود در این نمایشگاه تبادل اطلاعات و تجربیات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان فرصت خوبی برای تقویت فعالیت‌های جاری و توسعه فعالیت‌های آتی است زیرا هوانوردی عمومی GENERAL AVATION بزرگترین و پردرآمدترین بخش در حوزه هواپیمایی است.

    هوانوردی عمومی به تمام فعالیت‌های مرتبط با طراحی، ساخت، تولید و بهره برداری از وسایل پروازی اتلاق می‌شود که خارج از محدوده هواپیمایی نظامی و شرکت‌های هواپیمایی (ایرلاین ها) است.

    هواپیمایی عمومی براساس تقسیم بندی سازمان بین المللی هواپیمایی کشور ایکائو به 10 شاخه اصلی تقسیم می‌شود دو گروه از 10 گروه یاد شده بازار هدف این نمایشگاه است این دو گروه عبارتند از: هوانوردی تفریحی و ورزش‌های هوایی، وجه مشترک این دو شاخه حضور پررنگ خانواده در تمام فعالیت‌های هوایی است.

    درحال حاضر 160 شرکت تولیدی، بازرگانی و تخصصی در حوزه هوانوردی عمومی کار می‌کنند این شرکت‌ها در حال حاضر بیش از 20 میلیون یورو صادرات دارند افراد شاغل در این شرکت‌ها بیش از 10 هزار نفر است.

    نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی پرواز، مراکز هوانوردی و هوانوردی تفریحی رویدادی خانواده محور است ورزش‌های هوایی و هوانوردی تفریحی بازار هدف  در اولین نمایشگاه هوانوردی عمومی در کشور است. این نمایشگاه بهترین فرصت برای تبادل دیدگاه و تجربیات فعالان و علاقه‌مندان به دو گروه یاد شده است بسترسازی برای حضور و هم افزایی پتانسیل‌های موجود مهمترین هدف است.

    زیرگروه‌های این نمایشگاه هوانوردی تفریحی، ورزش‌های هوایی، مراکز هوانوردی و مراکز علمی است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت