در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ باید منتظر چه چیزهایی باشیم؟!

عصر نمایشگاه:هرساله در ماه ژانویه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه تکنولوژی به‌نام CES در لاس‌وگاس برگزار می‌شود. این نمایشگاه در برگیرنده برنامه‌ کمپانی‌های بزرگ حوزه تکنولوژی است و تقریبا نشان می‌دهد در سال جدید باید منتظر چه محصولاتی از آن‌ها باشیم.

در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ باید منتظر چه چیزهایی باشیم؟!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، هرساله در ماه ژانویه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه تکنولوژی به‌نام CES در لاس‌وگاس برگزار می‌شود. این نمایشگاه در برگیرنده برنامه‌ کمپانی‌های بزرگ حوزه تکنولوژی است و تقریبا نشان می‌دهد در سال جدید باید منتظر چه محصولاتی از آن‌ها باشیم. سال 2015 روبه‌ اتمام است و این یعنی به زمان برگزاری CES 2016 نزدیک شده‌ایم، امسال نیز به مانند سال‌های گذشته شاهد حضور کمپانی‌های مطرح در این نمایشگاه هستیم تا برنامه‌ها و محصولات جدیدشان را معرفی کنند، در ادامه قرار است نگاهی به کمپانی‌های بزرگ دنیا بیندازیم و با محصولاتی که احتمال دارد در این نمایشگاه معرفی کنند، آشنا شویم.
    CES 2016:

    CES مخفف Consumer Electronics Show است و در سال 2016 از تاریخ چهارشنبه 6 ژانویه تا شنبه 9 ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد. حضور و ورود در این نمایشگاه برای عموم آزاد نخواهد بود و باید از پیش دعوت‌نامه حضور در این نمایشگاه را دریافت کرده باشید.
    سامسونگ در CES 2016:سال گذشته سامسونگ به‌صورت مخفیانه از گلکسی S6 برای خبرنگاران رونمایی کرد، بنابراین ممکن است امسال نیز شاهد معرفی مخفیانه پرچمداران جدید این کمپانی یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge باشیم. هم‌چنین سامسونگ ممکن است چند اسمارت‌فون میان‌رده و تبلت از جمله گلکسی A4، گلکسی A6، گلکسی Tab Pro و گلکسی Note Pro‌ را معرفی کند.

    در بخش تلویزیون ممکن است سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند اندروید با کیفیت‌ها 4K و 8K رونمایی کند. معرفی BRITECELL به‌عنوان فناوری جدید دوربین‌های ساخته سامسونگ که شایعه استفاده آن در گلکسی S7 نیز منتشر شده بود، بخشی دیگر از برنامه‌های سامسونگ در CES 2016 است. رونمایی از نسخه جدید تایزن نیز می‌تواند بخشی از برنامه کره‌ای‌ها در CES 2016 باشد.
    هواوی در CES 2016:معرفی میت 8 هواوی در نمایشگاه CES را می‌توان اصلی‌ترین برنامه این کمپانی در این نمایشگاه دانست، هرچند برخی از شایعات از معرفی نسل دوم ساعت هوشمند هواوی می‌گویند، اما این موضوع بعید به‌نظر می‌رسد، زیرا هنوز زمان زیادی از معرفی نسل اول نگذشته است.
    ال‌جی در CES 2016:تلویزیون‌ها بخش بزرگی از برنامه‌های ال‌جی در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند به ویژه دستگاه‌های مجهز به پلتفرم webOS و البته تلویزیون‌های 8K؛ پیش‌بینی می‌شود چشم بادامی‌ها از نسل جدید اسمارت‌فون خمیده‌شان به‌نام G Flex 3 نیز رونمایی کنند (هرچند برخی شایعات می‌گویند دیگر هیچ‌گاه شاهد G Flex نخواهیم بود). مطمئنا G Flex 3 بدون مشکلات اسنپدراگون 810 که در نسل قبلی وجود داشت، می‌تواند یکی از مدعیان بزرگ در سال 2016 باشد، هم‌چنین شاید این‌بار شاهد اسمارت‌فونی کاملا انعطاف‌پذیر باشیم.
    ایسوس در CES 2016:ZenFone 3 یکی از محصولاتی است که می‌توان واقعا انتظار وجود آن‌را در این نمایشگاه کشید، محصولی که مانند همیشه تلفیقی خوب از قدرت و ارزانی است. البته شاید بتوانیم شاهد معرفی نسل‌ جدید ترانسفورمر‌بوک و زنفون سلفی از جانب ایسوس باشم.

    zte را می‌توان یکی از جالب‌ترین کمپانی‌های چینی دانست، خصوصا پس از معرفی اولین اسمارت‌فون بدون حاشیه دور صفحه‌نمایش دنیا به‌نام نوبیا Z11؛ معرفی اولین اسمارت‌فون دنیا مجهز به اسنپدراگون 820 را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه CES 2016 دانست، هرچند ممکن است این لقب به ال‌جی G Flex 3 اعطا شود و این بستگی به زمان برگزاری کنفرانس این شرکت در CES 2016 دارد.
    HTC در CES 2016:احتمالا اچ‌تی‌سی از پرچمدار جدیدش به‌نام HTC One M10 در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی خواهد کرد و شاهد معرفی این اسمارت‌فون در CES نخواهیم بود، اما رونمایی از اولین محصولات پوشیدنی این شرکت می‌تواند جزیی از برنامه‌های این کمپانی باشد. لباس‌های هوشمند می‌تواند یکی از محصولاتی باشد که اچ‌تی‌سی در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت