اوک جین کیم مدیر بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی (کترا):

تلاش کردم تجربه کره ای ها و علاقه ایرانی ها را به هم وصل کنم

عصر نمایشگاه- اوک جین کیم مدیر بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی گفت : در سالهای حضورم در تهران تلاش کردم تجربه کره ای ها و علاقه ایرانی ها را به هم وصل کنم.

تلاش کردم تجربه کره ای ها و علاقه ایرانی ها را به هم وصل کنم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اوک جین کیم مدیر بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی ( کترا) که روزهای  پایانی ماموریت پنج ساله خود در ایران را سپری می کند در گفتگو با  پایگاه خبری عصر نمایشگاه گفت:  من 5 سال هست که در ایران هستم و دقیقا از اگوست سال  2013و سه یا چهار هفته آینده ایران را ترک خواهم کرد و روزهای آخر ماموریت خودم را در ایران سپری می کنم.
    وی ادامه داد : احساسات پیچیده ای دارم چرا که یکی از مهمترین دوره های زندگی ام را در ایران سپری کردم و این دوره برای خودم و خانواده ام بسیارمهم  بود.
    وی افزود : همانطور که می دانید ماموریت کترا افزایش و ارتقای روابط تجاری میان کره و کشورهای مختلف است.  به نظر من ایران یکی از مقاصد خوب برای شرکت ها ی کره ای برای سرمایه گزاری و تجارت است چرا که ایرانی ها هم علاقه مند به تجارت و ارتباط با کره هستند. در همین راستا ما هیئت های تجاری متعدد و همچنین پاویون کره در نمایشگاه های مختلف مانند نفت و گاز، برق ، پزشکی و صنعت را مدیریت می کنیم.
    کیم درباره فعالیت 5 ساله خود درایران گفت : در این 5 سال من تلاش کردم تجربه کره ای ها و علاقه ایرانی ها را به هم وصل کنم و با دو هدف تجارت و سرمایه گزاری. البته الان شرایط کمی سخت شده است  ولی ما تلاش میکنیم که این ارتباط به خوبی قبل ادامه داشته باشد.
    البته این امر بستگی به این دارد که تحریم های آینده علیه ایران چقدر قوی باشند ولی ما همواره بسیار دقیق شرایط را بررسی میکنیم تا از امکانات همکاری موجود استفاده کنیم.
    وی درباره تجربه شخصی خود از حضور در ایران گفت : من بدون هیچ پیش زمینه ای به ایران امدم یاد گرفتم و تلاش کردم بیشتر با ایرانی ها باشم و فرهنگ ایران را درک کنم، زبان فارسی را یادبگیرم و باید بگویم که تجربیات خوبی را به دست اوردم که آنها را در کره منتشر خواهم کرد و با هموطنان خودم در کره به اشتراک خواهم گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت