اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی استان قزوین برگزار شد

عصر نمایشگاه- اختتامیه نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی استان قزوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, اختتامیه نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌ها شامگاه جمعه در محل دولتخانه صفوی برگزار شد.

    مدارس مختلف و آموزشگاه‌ها در این نمایشگاه با ارائه خدمات و امکانات خود دانش‌آموزان و خانواده‌ها را نسبت به شرکت در انواع کلاس‌ها ترغیب می‌کردند.

    برگزاری برنامه‌های شاد هنرمندان، مسابقات مفرح خانوادگی و غیره از جمله بخش‌های نخستین جشنواره توانمندی مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد استان قزوین بود.

    استفاده بهینه از ظرفیت پنهان آموزشی در استان قزوین

    حجت‌الاسلام والمسلمین علی انصاری معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در شرایط سخت اقتصادی فرصتی خوبی برای گذراندن اوقات فراغت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی بیان کرد: امید و نشاط باید در جامعه تقویت شود که یکی از راهکارهای آن اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی است.

    معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی مدارس کانال ارتباطی بین نخبگان و تولیدکنندگان در عرصه خدمات علمی و آموزشی بود در حالی که باید در مباحث دانش‌آموزان دیرآموز، بیش‌فعال و اختلالات یادگیری از ظرفیت آموزشگاه‌های علمی استفاده کرد.

    انصاری خاطرنشان کرد: با توجه به فصل تابستان برخی بازی‌های رایانه موضوعی خطرناک برای دانش‌آموزان بوده و باید نهادهای فرهنگی در این زمینه ورود پیدا کنند.

    وی گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، برگزاری برنامه‌های شاد و معرفی ظرفیت‌های پنهان آموزشی در سطح استان از مزیت‌های مطلوب برگزاری نمایشگاه توانمندی مدارس بود.

    ضرورت استمرار برگزاری نمایشگاه‌های علمی

    اکبر قاسمی‌کیا مدیر موسسه علوم و فنون سرآمد نیز در نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی اظهار داشت: برگزاری نخستین نمایشگاه مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد حرکت بسیار خوبی بود که امیدواریم استمرار داشته باشد.

    وی بیان کرد: با بسیاری از آموزشگاه‌ها با یگدیگر ارتباطی نداشتند و برگزاری این نمایشگاه بستر آشنایی با روش‌های مختلف فعالیت و عملکرد آموزشگاه‌ها ر‌ا فراهم کرده و فضای رقابتی را به رفاقتی تبدیل کرد.

    قاسمی‌کیا گفت: برگزاری این نمایشگاه سبب آشنایی مردم با خدمات آموزشگاه‌ها شده که نیازمند فعالیت موثرتر است.

    آشنایی خانواده‌ها با خدمات علمی مدنظر قرار گیرد

    عباس حسینی پدر یکی از دانش‌‌آموزان بازدید از نمایشگاه توانمندی مدارس غیردولتی گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در آشنایی خانواده‌ها با مدارس نقش به‌سزایی داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های شاد، خدمات آموزشی و غیره از مزیت‌های این نمایشگاه توانمندی مدارس بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت