مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" و "دُرِّ ماندگار" برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی همزمان با اولین نمایشگاه «دُرِّ ماندگار» در قزوین خبر داد.

نمایشگاه "خانه ایرانی، کالای ایرانی" و "دُرِّ ماندگار" برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از راه دانا؛ هادی طاهرخانی اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی برگزار خواهد شد.

    وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ 18 لغایت 22 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین ابراز کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار همزمان با نمایشگاه فوق برای عرضه و معرفی محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، با همکاری ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار خواهد شد.

    وی اذعان کرد: این نمایشگاه به مدت 5 روز با حضور بیش 90 واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا خواهد بود.

    این مسئول بیان کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می‌سازد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی و اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت