در حاشیه نمایشگاه اینوتکس صورت گرفت؛

صبح خلاق؛ رویدادی جهانی برای ساختن شهری بهتر

عصر نمایشگاه- برگزارکننده صبح خلاق در شهر تهران درباره این رویداد فرهنگی گفت: تلاش برای فرهنگ‌سازی هرچه بهتر در زندگی شهری و اعتمادسازی بین مردم یکی از موضوعاتی است که رویداد جهانی صبح خلاق به آن می‌پردازد.

صبح خلاق؛ رویدادی جهانی برای ساختن شهری بهتر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا, عباد غفوری درباره رویداد جهانی صبح خلاق (CreativeMornings) بیان کرد: این رویداد به صورت کاملا رایگان در بیش از 180 شهر در دنیا همزمان با آخرین جمعه هر ماه میلادی برگزار می‌شود و بسترهای لازم برای رشد خلاقیت در عموم جامعه را رقم می‌زند.

    برگزارکننده رویداد صبح خلاق در تهران درباره چگونگی این رویداد افزود:  افراد با ثبت‌نام آنلاین گرد هم می‌آیند تا درباره موضوعات جهانی که شهرهای دنیا آنها را تعیین می‌کنند، گفت‌وگو کنند؛ انتخاب موضوعات این رویداد به این صورت است که از شهرهایی که تا به امروز عضو این رویداد جهانی شده‌اند هر یک به ترتیب اولویت، موضوع پیشنهادی خود را ارائه می‌کنند.

    وی درباره برگزاری این دوره از رویداد صبح خلاق در حاشیه نمایشگاه اینوتکس بیان کرد: این دوره از صبح خلاق همزمان با هفتمین نمایشگاه اینوتکس در حالی برگزار شد که با موضوع مهارت دستی به ارائه برنامه‌های متنوع خود پرداخت؛ موضوع جانبی نوآوری نیز از سوی صبح خلاق تهران ارائه شد و این دوره از رویداد میزبان مهمانانی همچون امیر سقراطی منتفد هنری و هادی حیدری کارتونیست و روزنامه‌نگار بود.

    غفوری درباره دیگر فعالیت‌هایی که در رویداد صبح خلاق صورت می‌گیرد، گفت: حضور افراد ناشنوا و کم‌شنوا در این رویداد از جمله ویژگی‌هایی است که صبح خلاق تهران نگاه ویژه‌ای به آن دارد؛ سخنرانی 30 ثانیه‌ای توسط حدود 5 تا 7 نفر از حاضران در صبح خلاق نیز  دیگر اتفاق خوشایندی است که برای شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد و فرصت کوتاهی برای به اشتراک گذاشتن موضوعاتی است که از دیدگاه مخاطبان این رویداد مطرح می‌شود.

    دارنده لایسنس رویداد جهانی صبح خلاق در تهران درباره نگاه حمایتی مسئولان به این رویداد نیز گفت: برگزاری این رویداد عام‌المنفعه و جهانی نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولان دولتی است؛ به گفته وی این رویداد برای برگزاری هر چه بهتر باید از سوی صاحبان سالن‌ها و نهادهای فرهنگی در شهر تهران حمایت شود تا با همکاری آنها بتوانیم شهری بهتر برای زندگی اجتماعی داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت