فضای شهری تهران میزبان آثار نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی»

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت هنری حوزه هنری با بیان اینکه کالای ایرانی با فرهنگ‌سازی در اولویت لیست خرید قرار می‌گیرد، گفت: آثار نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی» در سطح تهران نمایش داده می‌شود.

فضای شهری تهران میزبان آثار نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دفاع پرس, سیدمسعود شجاعی طباطبایی سرپرست معاونت هنری حوزه هنری در حاشیه نمایشگاه پوستر «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، شرایطی مهیا شد تا سازمان استاندارد ایران، هنرمندان فعال و حوزه هنری کارهایی را در جهت حمایت و تولید از تولیدات ایرانی خلق کنند.

    وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه در 2 بخش ارائه شده است، گفت: بخش کارتون و گرافیک 2 بخش این نمایشگاه است؛ چراکه این 2 بخش زبان‌های تصویری قابل فهم برای عموم هستند. در بخش کارتون بلاغت و شیرینی وجود دارد که برای مردم جذابیت دارد. گرافیک نیز زبانی صریح است که استفاده از این زبان بصری می‌تواند تاثیر فراوانی در ارتباط با مخاطب عام داشته باشد.

    سرپرست معاونت هنری حوزه هنری خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آثار این نمایشگاه را در 31 مرکز استان حوزه هنری به نمایش بگذاریم و در عین حال در برخی استان‌ها نیز این آثار را در فضای شهری نمایش دهیم. در تهران نیز این آثار در فضای عمومی نمایش داده می‌شود.

    شجاعی طباطبایی تصریح کرد: آثار زیادی برای بخش نمایشگاهی مورد داوری قرار گرفت، اما در نهایت 100 اثر از این کارها در گالری ابوالفضل عالی به نمایش درآمد که به طور مشخصی به حمایت از کارگر و تولید ایرانی و جلوگیری از قاچاق و مباحثی که امروز کاملاً مورد دغدغه امروز ماست، می‌پردازد.

    وی عنوان کرد: امیدوارم با فرهنگ‌سازی بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند هرچه بهتر و بیشتر با این مفاهیم ارتباط برقرار کنند تا خرید کالای ایرانی را در اولویت لیست خود قرار دهند؛ چراکه کالای ایرانی با فرهنگ‌سازی در اولویت لیست خرید قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت