مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی CEIR سری دوم گزارش بازاریابی مشتری‌گرا را منتشر کرد؛

انتشار گزارش جدید مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- گزارش دوم به کانال‌های بازاریابی و فنون دیگری که باعث پیشبرد کار می‌شوند و همینطور موثر‌ترین روش‌های بالا بردن تعداد مشارکت‌کنندگان اشاره می‌کند.

انتشار گزارش جدید مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، کتی بردن، مدیر عامل مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی گفت‌: «‌بازاریابی دائما با سرعت زیادی در حال تغییر است‌.» و اضافه کرد: «این گزارش مدرکی است دال بر گسترش شدید راه‌های مختلف و آمیزه‌ کانال‌های بازاریابی  در حال حاضر.» در این گزارش درباره‌ روش‌هایی که بهتر جواب می‌دهند‌، توضیح داده شده است‌‌ و برای به وجود آوردن  ترکیبی از روش‌های بازاریابی  و روش‌هایی برای  تشکیل کمپین بازاریابی در جهت افزایش بازدید‌کننده‌، راهکارهایی پیشنهاد شده است‌. 
    مدیر ارشد تحقیقات مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی نیز گفت: «به طور متوسط‌، 14 روش مورد استفاده قرار گرفته‌اند که شامل آمیزه‌ای از روش‌های دیجیتالی جدیدتر و اثبات‌شده هستند و همین‌طور روش‌های غیر‌دیجیتالی طولانی‌مدت‌.  این گزارش نشان می‌دهد که جلب نظر مشتری‌، فقط مربوط به تعداد روش‌های به کار برده شده نیست و مهم است که این روش‌ها به طور موثر انجام شوند تا باعث جلب نظر مشتری وبازدید‌کننده شوند‌.  در این گزارش  18صفحه‌ای، تمرکز اصلی ‌روی این بود که چه چیزهایی باید برای به وجود آوردن یک کمپین بازاریابی‌، به کار برده شود تا باعث جلب توجه بازدید‌کنندگان شود‌. در این گزارش شرح کاملی از تاکتیک‌ها و روش‌های بازاریابی و دیگر فعالیت‌هایی آمده است که در طول مدت کمپین می‌توان آنها را به کار برد‌. با به‌کار بردن مجموع صحیح روش‌های کانال‌های بازاریابی و دیگر فعالیت‌ها می‌توان به انبوهی از اطلاعات نفوذ کرد‌، ازجمله‌:
    - اطلاعات کانال‌های بازاریابی‌‌ که شامل روش‌ها  و تاکتیک‌های بازاریابی سنتی و روش‌های جدید دیجیتالی می‌شوند. این اطلاعات برای افزایش  بازدید‌کننده (‌مشتری‌) بسیار موثر و متداول هستند‌.
    - تلاش برای حد‌‌اکثر استفاده از لیست شرکت‌کنندگان
    -هماهنگی بازاریابی خودکار‌،  با ارتقای چرخه‌ تبلیغ مشتری‌، و همین‌طور هماهنگی روابط و همکاری در فعالیت‌ها‌.
    - برنامه ‌دعوت شرکت‌کنندگان (‌در نمایشگاه‌) و پیشنهاد تخفیف و مزایا‌.
    اضافه بر مجموع نتایج گزارش دو‌:
    گزارش آمیزه‌ کانال‌های بازاریابی و روش‌های دیگری که منجر به پیشرفت می‌شوند‌، نشان می‌دهد که تفاوت‌های منحصر‌به‌فردی با توجه به اندازه و نوع گفت‌وگوهای دوطرفه تجاری (B2B) برگزارکنندگان نمایشگاهی به طور جمعی و یا مستقل‌، وجود دارد‌. سال 2018  گزارش دیگری از سری گزارش‌های بازاریابی مشتری‌گرا با این سرفصل‌ها منتشر خواهد شد‌.
    بخش اول‌: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری که فعالیت‌های منجر به موفقیت را  بیان می‌کند‌.
    بخش دوم‌: آمیزه ‌کانال‌های بازاریابی و روش‌های دیگر منجر به پیشرفت‌.
    بخش سوم‌: پیامی که تشدید شده وبه مخاطب می‌رسد‌.
    بخش چهارم‌: طرح‌هایی  در مورد اینکه‌‌ کجاها باید این رویکرد را در آینده ‌ نزدیک ارتقا‌ دهیم‌.
    اعضای EDPA, ESCA,IAEE,IAVM, SISO می‌توانند به طور رایگان به کتابخانه ‌CEIR  دسترسی داشته باشند که از مزایای عضویت در این سازمان‌ها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت