گروه نمایشگاهی ایتالیا (IEG) در مسیر جدید

عصر نمایشگاه- Italian Exhibition Group (IEG) با هدف بین‌المللی‌تر‌شدن نمایشگاه‌های تجاری ایتالیا با ترکیب تجربه و توانایی دو نمایشگاه ریمینی و ویچنزا ایجاد شد.

گروه نمایشگاهی ایتالیا (IEG) در مسیر جدید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، دو مرکز نمایشگاهی بین‌المللی قدرتمند ایتالیا مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنایعی چون توریسم حمل‌و‌نقل محیط زیست و جواهرات را در ایتالیا برگزار می‌کنند.هیات‌مدیره‌‌ Italian Exhibition Group ا‌(IEG) در طی جلسه‌ای به تاریخ 7 مه، بر سر اینکه چه چیزی قرار است در آینده هدف کلیدی این گروه باشد، تصمیم گرفتند که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانیم.
    موضوع عملیات احتمالی مربوط به سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار که در قالب یک لیست بود، قبلا به‌طور کامل بررسی شد و سپس اولین گام مهم، تکمیل انتخاب گروه مشاوران IPO بود که لازم بود همگی‌ روی قوانین مربوط به بورس اوراق بهادار ایتالیا (Italian Stock Exchange Regulations) اشراف داشته باشند. در این گروه، چهره‌‌ قاطع و درعین‌حال در چارچوب برای اعضا، چیزی نیست جز نقش حامی؛ و همان‌طور که انتظار می‌رود این نقش به‌عنوان هماهنگ‌کننده گروه، وظیفه دارد تا سهام شرکت را به بهترین حالت ممکن در بازار جا بیندازد. در طی اولین جلسه به تاریخ 27 آوریل، هیات‌مدیره‌ IEG، مسئولیت مدیرعاملی Ugo Ravanelli را به عهده گرفت؛ و این در شرایطی انجام شد که قبلا از قبول این مسئولیت شانه خالی کرده بود. این مسئولیت شامل مدیریت و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و روابط بین مشاوران و مسئولان مالی بود که می‌بایست در چارچوب طرح بازارهای مالی و سهام انجام می‌شد. درواقع هدف نهایی از این مسئولیت، باز کردن راه شرکت به بازارهای مالی و سهام باهدف ارزیابی بازارهای تنظیم‌شده توسط بورس اوراق بهادار ایتالیا بود.
    در روش سنتی، تعیین و انتصاب مسئولیت‌ها توسط مدیرعامل انجام می‌شود؛ به صورتی که تمام انتخاب‌ها ازجمله پیش‌بینی نتایج دلخواه نیز توسط همین شخص انجام می‌شد. درنهایت هم‌گروه تشکیل‌شده از معاون رئیس‌کل Matteo Marzotto، اعضای هیات‌مدیره Daniela Della Rosa  و Lucio Gobbi و درنهایت مدیر ارشد مالی  Carlo Costa با موفقیت برای اتخاذ تصمیمات جدید تشکیل شد.
    این تصمیم به‌منظور تعیین یک یا چند هماهنگ‌کننده جهانی بود تا پس از طی مراحلی بلافاصله کار خود را آغاز کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت