حضور فعالان شهرک های صنعتی قم در نخستین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم برگزاری نخستین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران را فرصتی استثنایی برای معرفی توانمندی های فعالان حوزه صنایع کوچک ومتوسط شهرک های صنعتی استانها ارزیابی کرد.

حضور فعالان شهرک های صنعتی قم در نخستین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ربیع، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: با هدف معرفی توانمندی های صنایع کوچک ومتوسط کشور اولین نمایشگاه تولیدات برتر صنایع کوچک ایران همزمان با روز ملی صنایع کوچک بمدت سه روز در مصلی تهران برگزار می گردد.

    وی با بیان این که این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای معرفی و به نمایش گذاشتن تولیدات صنایع کوچک ومتوسط بحساب می آید گفت: بسیاری از صنایع کوچک ومتوسط این امکان را ندارند که بتوانند در نمایشگاه های بین المللی و یا کشوری به تنهایی محصولات خود را به نمایش بگذارند ولی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران با برپایی این نمایشگاه این فرصت را در اختیار صنایع کوچک قرار داده است.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم 21 مرداد را زمان برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و یادآور شد: به منظور حمایت از فعالان صنایع کوچک ومتوسط؛ واگذاری غرفه های 12 متری برای حضور فعالان شهرک ها و نواحی صنعتی قم از حمایت صددرصدی شرکت شهرک های صنعتی استان برخوردار بوده و رایگان در اختیار ایشان قرار می گیرد.
    وی با تاکید بر اینکه در کنار محصولات تولیدی قم محصولات صنایع کوچک بیش از 30 استان دیگر کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود تصریح کرد: کمتر در کشور چنین شرایطی پیش می آید که این حجم از تولید کنندگان در زمینه های مختلف در کنار هم جمع شوند تا فرصتی باشد برای فعالان و بخش های مختلف برای آشنایی با تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و بازرگانان عرصه های داخلی و خارجی .
    طیبی نژاد در ادامه بیان داشت: فعالان صنایع کوچک ومتوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با توجه به محدودیت 30 غرفه ای قم در این نمایشگاه بایستی تا تاریخ 21 تیرماه با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی قم نسبت به ثبت نام حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت