با حضور اساتید برجسته خوشنویسی کشور ؛

برپایی نمایشگاه خوشنویسی «جمع مشتاقان» در سنندج

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار هنرمندان شکسته نستعلیق «جمع مشتاقان» با حضور اساتید برجسته خوشنویسی کشور و استاد مجتبی ملک زاده و استاد علی شیرازی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح می شود.

برپایی نمایشگاه خوشنویسی «جمع مشتاقان» در سنندج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، امین مرادی رئیس  حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: 38 اثر از هنرمندان شکسته نستعلیق کشور و از شاگردان استاد مجتبی ملک زاده با حضور این استاد توانمند شکسته نستعلیق کشور و همچنین استاد علی شیرازی از اساتید برجسته نستعلیق همزمان با 26 اردیبهشت جاری به مدت یک هفته در معرض بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حمایت حوزه هنری دایر می شود، افزود: در این نمایشگاه هنرمندانی از نقاط مختلف کشور از جمله استان هاری  فارس، سیستان و بلوچستان، مازندران، قم، قزوین، گیلان، بوشهر، ایلام، خوزستان، سمنان، اردبیل، مرکزی، زنجان و کردستان حضور دارند که به صورت دوره ای در قالب «جمع مشتاقان» نمایشگاه هایی را در سطح کشور برگزار می کند.

    مرادی در خصوص سابقه فعالیت این گروه گفت: این گروه که همگی از شاگردان استاد ملک زاده می باشند که در سال 90 تشکیل و اولین نمایشگاه خود را در همین سال در باغ موزه هنر تهران برپا کردند و تا کنون در شهرهای قم، کاشان، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و  تهران نمایشگاههای دیگری را  برگزار کرده اند.

    رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به حضور دو استاد برجسته خوشنویسی کشور افزود: به منظور ارتقاء سطح هنرمندان خوشنویس نستعلیق و شکسته نستعلیق استان پس از مراسم افتتاحیه دو کارگاه آموزشی به صورت همزمان  به منظور بررسی آثار هنرمندان استان و هنرمندانی از استان های ایلام، کرمانشاه و همدان که به عنوان مهمان مراسم افتتاحیه حضور دارند در طبقه فوقانی پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

    وی خوشنویسی را هنری والا، عرفانی و قدسی دانست و عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به توانمندی بالای هنری هنرمندان استان در زمینه خوشنویسی، شاهد خلق آثار ارزشمندی با موضوعات مختلف دینی و قرآنی در زمینه خوشنویسی بوده ایم که  قطعاً این روند ادامه پیدا می کند.https://telegram.org/

    مرادی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا شنبه اول خرداد آماده بازدید علاقه مندان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت