مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی :

نمایشگاه صنایع دستی تبریز ۱.۱ میلیارد تومان فروش داشت

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز ۲۰۱۸ موفق به فروش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان محصول شدند.

نمایشگاه صنایع دستی تبریز ۱.۱ میلیارد تومان فروش داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، 'مرتضی آبدار' امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز 2018 از دوازدهم تا شانزدهم تیر ماه جاری در قالب 220 غرفه با حضور 300 هنرمند صنایع دستی و سنتی در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تبریز برگزار شد.
    وی اظهار داشت: این نمایشگاه همانند سال های گذشته با استقبال چشمگیر مردم هنردوست تبریز در حمایت از صنایع دستی و سنتی، مواجه بود.
    آبدار خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه برنامه ریزی هایی در مسیر رشد فروش صنایع دستی انجام گرفت و موجبات رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه را فراهم کرد.
    وی افزود: علاوه بر میزان فروش نقدی در این دوره از نمایشگاه، 58 میلیون تومان نیز در قالب سفارش به ثبت رسیده است.
    مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی ضمن اظهار خرسندی از استقبال پرشور مردم گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه 150 هزار نفر از آن بازدید کرده اند.
    وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران و رقابت بین آنها می‌شود، افزود: شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود بپردازند.
    آبدار گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز 2018 میزبان هنرمندان چیره دست 29 استان کشور و 12 شهرستان آذربایجان شرقی بود و در روز پایانی این نمایشگاه سه غرفه برتر در بخش های غرفه آرایی، محتوا و حجم فروش انتخاب شدند.
    مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از شرکت تمامی هنرمندان سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم بار دیگر میزبان این هنرمندان در دوره های آتی نمایشگاه صنایع دستی تبریز باشیم.
    کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز در سال جاری میلادی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام انتخاب شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت