در کاروانسرای شاه عباسی کرج انجام شد؛

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده از عکاس معروف سوئیسی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار عکاسی گئورگ ژرستر، عکاس معروف سوئیسی همزمان با بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز در این محل برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده از عکاس معروف سوئیسی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، مجید طاهری فر، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، گفت: همزمان با مراسم بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی کرج، نمایشگاه بسیار ویژه ای از عکس های برگزیده ی گئورگ ژرستر، عکاس معروف و شهیر سوئیسی که از جاذبه های طبیعی ایران، انتخاب شده، برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: این آثار به تعداد 135 قطعه و به صورت هوایی عکسبرداری شده اند و عمدتاً از آثار تاریخی فاخر و جاذبه‌های گردشگری سرزمین کهن ایران است که در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

    طاهری فر در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز، برگزار می شود، اضافه کرد: گشایش این نمایشگاه طی مراسمی ویژه از 25 تیرماه همزمان با بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی کرج و نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی در محل این کاروانسرا برگزار  می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این آثار از 25 تیرماه به مدت 10 روز به کاروانسرای شاه عباسی کرج مراجعه نمایند.

    گفتنی است گئورگ ژرستر متولد کشور سوئیس است و حدود 50 سال از عمر خود را به عکاسی اختصاص داده. این عکاس با حضور در بیش از صد کشور جهان، تصاویری از اراضی آمازون تا قطب جنوب و دیدنی ترین آثار باستانی جهان، معابد مصر تا آکروپلیس آتن و دیوار بزرگ چین تا تخت جمشید را به زیبایی ثبت کرده است و تاکنون بیش از 41 عنوان کتاب به نام او منتشر شده است و آثار او در موزه های متعددی در سراسر جهان به نمایش درآمده است.

    لازم به ذکر است وی مجموعه این آثار را که یکی از ارزشمند ترین مجموعه های عکاسی جهان است را به مردم ایران تقدیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت