از ۲۴ تیرماه و به مدت ۶ روز؛

نمایشگاه طلا میزبان مردم نصف‌جهان می‌شود

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی در اصفهان برگزار می‌شود تا پل شهرستان را به مرکز طراحی، ساخت و خدمات این صنعت تبدیل کند.

نمایشگاه طلا میزبان مردم نصف‌جهان می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای 24 تا 29 تیرماه امسال و به مدت شش روز برپا خواهد شد تا فعالان حوزه ساخت و فروش طلا، فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند.

    در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، فارس، سمنان، هرمزگان و اردبیل در فضایی بالغ بر 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین‌سازی و ابزارآلات، مصنوعات طلا، جواهر و نقره، سنگ‌های تزئینی و تجهیزات و صنایع وابسته می‌پردازند. همچنین مراکز علمی و آموزشی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند و باعث افزایش مرتبه علمی نمایشگاه طلای اصفهان شده‌اند.
    یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان، حضور مستقیم 10 شرکت ایتالیایی است که در فضایی بالغ بر 120 مترمربع به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت. از جمله مهمترین برندهای ایتالیایی که در نمایشگاه طلای اصفهان حضور دارند می‌توان به AFEMO، CIMO SRL، FASTI INDUSTRIALE SPA، MAGIMEX ITALIA و OROSTUDIO ITALY SRL اشاره کرد. همچنین برندهای صالحی ماشین ایرانیان، ایران تری‌دی، افزار ماشین، جواهریان وثوق، اکسید ماد، تندر ماشین و گالری هومن نیز از جمله برندهای داخلی حاضر در این نمایشگاه به شمار می‌روند.
    این نمایشگاه که گالری‌های تولیدکننده طلا و جواهر بیشتری را نسبت به دوره‌های پیشین در خود جای داده، با برگزاری همایش فرصت‌ها و چالش‌های صنعت طلا در اتاق بازرگانی اصفهان آغاز خواهد شد و پس از آن از ساعت 16 الی 22 روزهای 24 تا 29 تیرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان ادامه خواهد یافت.
    برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان به معرفی بخشی از توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدماتی فعالان این بخش خواهد پرداخت که علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای بین‌المللی نیز به شکل شایسته‌ای حضور پیدا کرده‌اند. برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری‌مداری نظام‌مند، مزیت‌های نوینی است که دست‌اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های بزرگ بر آن اهتمام دارند و آن را در نمایشگاه اصفهان به نمایش خواهند گذاشت.
    آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی تنها بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
    این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از خاستگاه‌های اصلی صنعت طلا و جواهر جهان به شمار می‌رود و در این میان، اصفهان، عنوان پایتخت طلای ایران را یدک می‌کشد. توجه به مقوله نام تجاری، طراحی و سبک ایرانی، بازارسنجی و بازارسازی، از جمله موضوعاتی است در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت