مرکز نمایشگاهی مارینا بِی سندز برنده جایزه « دستاورد بی‌نظیر» سنگاپور

عصر نمایشگاه- مارینا بی‌سندز اولین مرکز برگزاری نشست‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها در سنگاپور بود که جایزه «دستاورد بی‌نظیر» سالانه گردشگری سنگاپور را از هیات مدیره سازمان گردشگری سنگاپور دریافت کرد‌.

مرکز نمایشگاهی مارینا بِی سندز برنده جایزه « دستاورد بی‌نظیر» سنگاپور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، الیور چونگ، مدیر اجرایی ارتباطات و بازاریابی و عضو هیات مدیره گردشگری سنگاپور گفت: «خوشحال و خرسندیم که مارینا بی سندز با دستاوردهای استثنایی آنها در ارائه تجربیات برجسته برای رویدادهای تجاری و بازدیدکنندگان  این جایزه مهم را دریافت کرد».
    «امیدواریم که افراد بیشتری در صنعت از این شناخت الهام بگیرند تا تجربیات غنی‌تری برای شرکت‌کنندگان نمایشگاهی خلق کنند و به جایگاه سنگاپور به عنوان یک مقصد کسب و کار برتر کمک کنند».
    مارینا بی سندز میزبان بیش از 3500 رویداد در سال 2017 بوده که در مجموع بیش از 4/1 میلیون نماینده در آنها شرکت کرده‌اند‌ و از زمان افتتاح تا‌کنون مجموعه‌ای از بیش از 610 رویداد جدید را در سنگاپور مدیریت کرده است.
    در مارس 2018، این مجموعه میزبانی کنفرانس مدیریت جهانی YPO - پایگاه جهانی مدیران اجرایی برای تعامل یادگیری و رشد را به عهده داشته است. مارینا بی سندز تنها مکانی است که بیش از یک بار میزبان YPO بوده است، درحالی‌که نمایشگاه پولی20/20 آسیا، که در ماه مارس برگزار شده بود، قصد دارد در سال 2019 نیز برگزاری نمایشگاه خود را به این شرکت بسپارد.
    در طول 4 سال گذشته، میانگین سالانه  نمایشگاه‌های تکراری در مارینا بی‌سندز 34 درصد بوده است که تا اندازه‌ای، به مدل کسب‌ وکار آن و همچنین رکورد تیم MICE در ایجاد تجارب به یادماندنی برای مشتریان نسبت داده شده است. مارینا بی سندز یک بار دیگر رویداد بهداشت و درمان نمایشگاه پزشکی آسیا در دوازدهمین دوره پس از اولین نمایش در سال 2016 را برگزار می‌کند، درحالی‌که بیست و هشتمین کنگره جهانی سونوگرافی زنان و زایمان در اکتبر سال 2018 و کنگره شورای بین‌المللی پرستاران در سال 2019 نیز توسط این شرکت برگزار خواهند شد.
    نمایشگاه‌های دیگری که توسط این شرکت در سال 2018 برگزار خواهند شد عبارتند از: کانکتک ‌آسیا (شامل کامیونیک آسیا و NXT آسیا)؛ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هفته آبی سنگاپور؛ و نمایشگاه ITB آسیا، که پنجمین دوره متوالی خود را در نمایشگاه ساندز برگزار خواهد کرد. شبکه Dentsu Aegis، شبکه جهانی رسانه، مدیریت ارتباطات دیجیتال و خلاق، برای اولین بار کنفرانس مدیران آسیایی خود را در ماه مارس سال جاری در نمایشگاه مارینا بی سندز سنگاپور برگزار کرد. انتظار می‌رود در اجلاس جهانی کالاهای مصرفی، که بعد از 20 سال در ماه ژوئن 2018 در سنگاپور برگزار می‌شود، بالغ بر1000 مدیر اجرایی سطح C  از بیش از 70 کشور حضور داشته باشند.
    مارینا بی سندز میزبان 50 جلسه انجمن در سال 2017 بوده است، که بیشتر از میانگین سالانه با رکورد 40 مرتبه در سال است. این افزایش نشان‌دهنده موقعیت روبه رشد مارینا بی سندز به عنوان مرکز نوآوری است.
    این شرکت از جلسات 5 انجمن جدیدی که به سنگاپور ملحق شدند، میزبانی کرد؛ 3 انجمن تحت عنوان مؤسسه مهندسان الکتریسیته و الکترونیک (IEEE)  برگزار شدند و 2 انجمن دیگر توسط اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های میکروبیولوژی (IUMS) و کنگره جهانی ایمنی و بهداشت در سازمان بین‌المللی کار پشتیبانی شدند.
    مارینا بی سندز همچنین برای مدیران ارشد تیم MICE  و هدایت این تیم برای صعود به مرحله بعدی دو ماموریت کلیدی (اصلی) دارد.
    اونگ وی مین، که در سال 2012 به مارینا بی سندز پیوست، نقش خود را به عنوان نایب رئیس جدید در کنوانسیون‌ها و نمایشگاه‌ها ارتقا‌ داد و مسئولیت مدیریت سراسری نمایشگاه‌های ساندز و مرکز کنوانسیون را به عهده گرفت. این مجموعه نمایشگاهی همچنین آیلین سی را به عنوان نایب رئیس MIC و انجمن فروش نظارت بر منطقه و تیم فروش MIC، با تمرکز بیشتر بر رشد سهام مجموعه جلسات انجمنی، ارتقا داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت