رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های دائمی محصولات تولیدی مددجویان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی مددجویان توانمند شده سازمان بهزیستی در کشور خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های دائمی محصولات تولیدی مددجویان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اظهار کرد: نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان توانمند شده سازمان بهزیستی که ویژه هفته بهزیستی برگزار شده بود، یک پیام مهم برای مسئولان بهزیستی داشت و آن برگزاری نمایشگاه دائمی برای مددجویان با توجه به استقبال اقشار مختلف مردم از نمایشگاه فوق است.

    وی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی باید به مرور از حالت فصلی و موقت خارج شده و برای برگزاری دائمی نمایشگاه برنامه ریزی کنیم.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سال 59 که سازمان بهزیستی در جهت حمایت از گروه‌های مختلف مورد نیاز حمایت و پشتیبانی تشکیل شد و رسالت اصلی خود را بر مبنای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش دنبال می‌کند.

    محسنی بندپی اضافه کرد: نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان توانمند شده باید در فضاهایی برگزار شود که بیشتر مورد استقبال و توجه اقشار مختلف مردم واقع شود.

    وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی کشور علاوه بر توانمند سازی مددجویان تحت پوشش، باید اهتمام ویژه‌ای در موضوع جامعه پذیر کردن و بازگشت معلولان جامعه هدف خود اختصاص دهد.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: مبحث انتقال مهارت و توانمندی مددجویان توانمند شده بهزیستی به سایر مددجویان فاقد مهارت از جمله اهداف و اولویت های بهزیستی است.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محسنی بندپی همچنین اظهار کرد: تصویب قانون حمایت از افراد دارای معلولیت یکی از گام‌های بزرگ در جهت حمایت از این افراد است و در فصل دوم قانون فوق به مسئله مناسب سازی معابر و اماکن اشاره شده و در فصل چهارم قانون حمایت از افراد دارای معلولیت نیز موضوع اشتغال و کارآفرینی معلولان مورد توجه قرار گرفته است.

    وی تصریح کرد: عدم رعایت موارد مطرح شده در قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و همچنین لحاظ نکردن سهم 3 درصدی معلولان در استخدام‌های دستگاه‌های دولتی تخلف است و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت