اتاق تعاون ایران اعلام کرد

جزئیات برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان با حضور ۹۱۹ شرکت کننده داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، رونمایی می شود.

جزئیات برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان این مطلب گفت: برای نمایشگاه امسال، بالغ بر 118 هزار متر مربع پیش ثبت نام انجام شده بود که با توجه به محدودیت ها سایت بین المللی حدود 51 هزار متر فضای مفید داشتیم که کل این فضا برای هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان واگذار شده است.

    وی ادامه داد:در مجموع 919 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه هجدهم صنعت ساختمان حضور دارند.

    مطیع جهانی در تشریح وضعیت مشارکت کنندگان نمایشگاه هجدهم گفت: از مجموع 919 مشارکت کننده تعداد 804 شرکت داخلی بوده و 89 شرکت خارجی به طور مستقیم همچنین 26 شرکت نیز به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده اند.

    سرپرست معاونت پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران در خصوص کشورهای شرکت کننده اعلام  کرد: شرکت هایی که به صورت مستقیم در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند از کشورهای ترکیه، چین، لهستان و هلند هستند.

    وی گفت: شرکت هایی  هم که به طور غیرمستقیم در نمایشگاه هستند از کشورهای نروژ، چک، ایتالیا، آلمان، برزیل، کره جنوبی، هند، فنلاند، فرانسه، انگلیس، هنگ کونگ، سوئیس، استرالیا، اتریش، ژاپن و اسپانیا حضور یافته اند.

    وی در پاسخ به این سوال که چه دستاوردهای جدیدی در نمایشگاه هجدهم صنعت ساختمان، رونمایی می شود،  گفت: در نمایشگاه امسال از دستاوردهای جدیدی نظیر صنعتی سازی، ارائه محصولات در سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی، طرح های نوین انبوه سازی، بازسازی بافت های فرسوده، تاسیسات و نماهای ساختمانی و سازه های فولاد  رونمایی می شود.

    مطیع جهانی در ادامه به برگزاری همایش های متعدد در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرده و گفت: 4 کارگروه تخصصی در حوزه کاشی و سرامیک، سبک سازی ساختمان، انبوه سازان و طرح های نوین ساختمان برگزار خواهد شد.

    وی افزود: همچنین حضور هیات های تجاری کشورهای هدف از طریق رایزن های بازرگانی صورت گرفته است که برگزاری جلسات B2B در حاشیه نمایشگاه را موجب خواهد شد.

    این مقام مسئول در بخش تعاون گفت: در حاشیه نمایشگاه امسال، همایشی به عنوان سرمایه گذاری در کشور افعانستان با حضور هیات تجاری افغانستان برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به حضور تعاونی ها در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ابراز داشت: تعاونی ها در حوزه سازه های فولادی و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند، پاویون تخصصی تعاونی های بانوان در حوزه صنعت ساختمان، معماری و شهرسازی در نظر گرفته شده همچنین کارگاه های تخصصی هم در 8 نوبت برگزار خواهد شد.

    مجری برگزاری نمایشگاه هجدهم صنعت ساختمان با اشاره به افق روشن صنعت ساختمان ابراز داشت: حضور بیش از 919 شرکت فعال صنعت ساختمان، فضایی به وجود آورده تا برنامه ریزی برای آینده سرمایه گذاری درصنعت ساختمان با افق و چشم انداز مناسب تری صورت گیرد.

    مطیع جهان یادآور شد: به نظر می رسد بازدید کنندگان امسال بیشتر شامل کسانی باشد که در آینده نزدیک ورود جدی تری برای حضور در بازار مسکن داشته باشند.

    وی در خصوص آمار نمایشگاه صنعت ساختمان در سال گذشته یادآور شد: سال گذشته بالغ بر 45 هزار بازدیدکننده در 4 روز از نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان بازدید کردند که با توجه به حضور تولیدکنندگان داخلی انتظار افزایش آن در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان می رود.

    لازم به اشاره است که هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان توسط اتاق تعاون ایران از 15 تا 18 مرداد ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی از ساعت 10 تا 18 برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت